Яся Кириленко Отзыв написан 12 декабря, 2022 год89 просмотров
А в мене кур'єр Нової пошти вкрав посилку 20450625252526 яку я відправляла з поштомату. Технічна підтримка закрила на це очі і не захотіли шукати викрадача, неділю брехали що посилка є, то кур'єр два дні не може забрати з поштомату, потім що кур'єр не може ні як її привезти в сортувальний центр, потім вона з якогось дива потрапила до технічного працівника поштомату, а на наступний день мені подзвонили і сказали, що вона зникла. Крадія ніхто не шукає, коли я хотіла визвати поліцію до поштомату і зафіксувати цей факт то мене запевнили що вона є і що це я винна бо неправильно розмістила в поштомат тому так довго не забирали і вийшла технічна помилка, хоча це неправда. Мене запевнили що вона її поправили для того щоб кур'єр забрав і 1.12.2022 поїде до відправника, але цього так і не відбулося. Я кожний день дзвонила і питала де моя посилка, мене запевняли що вона є і буде у отримувача, казали що просто кур'єр не відвіз в сортувальний центр, потім що вона з якогось дива у технічного працівника поштоматів. А 4.12.2022 подзвонили і сказали, що її втратили, на що я просила знайти. Я і 5.12.2022 питала де моя посилка, мені намагаються запропонувати мінімальне відшкодування і при цьому покривають крадія, і навіть відшкодування без урахування того що я оплатила пересилку, це начебто не в регламенті, а те що посилка навіть не була надіслана то це нормально, я заплатила за доставку по суті яка є крадіжкою мого майна що я надсилала, яку мені не хочуть відшкодовувати. Скільки разів я вже просила знайти посилку, чекала, на що мені казали що відеонагляду на всіх етапах, але при цьому ніхто її не хоче шукати і покарати винного. Тобто тепер будь який ваш працівник поштоматів може безкарно красти посилки а ваш відділ підтримки буде прикривати його і давати неправдиву інформацію, це що нова схема крадіжок? А тепер з людської точки зору, два пенсіонери чекають посилку з продуктами харчування, бо не мають змоги і можливості їх купити, неділю вони її чекають, а ваш кур'єр краде посилку і ви його покриваєте? А сьогодні 12.12.2022 тепер взагалі написали що її отримано, хоча ні посилки, а ні компенсації за неї не отримано.
Недостатки:
Брехня на всіх рівнях, не бажання шукати посилку, покриванні співробітників кур'єрської служби обслуговування поштоматів. Брехня про відслідковування посилки на всіх рівнях, не бажання навіть відшкодовувати доставку яка була оплачена, а в кінці кінців щоб не компенсувати посилку пишуть, що вона отримана.
Нам дуже шкода, що стався такий неприємний інцидент.
На жаль, оперативний пошук відправлення 20450625252526 не дав результатів.
В цьому випадку вантаж рахується втраченим та можлива компенсація в рамках оголошеної вартості. Для здійснення компенсації необхідно оформити претензію.
Претензію можна оформити у найближчому відділенні Нової пошти або заповнений бланк разом з копією/якісним фото ІПН надіслати нам у приватні повідомлення на офіційних сторінках компанії у Фейсбук чи Інстаграм. Бланк претензії доступний за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Працівники кур'єрської служби поштоматів присвоїли посилку собі - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Крадія ніхто не шукає, коли я хотіла визвати поліцію до поштомату і зафіксувати цей факт то мене запевнили що вона є і що це я винна бо неправильно розмістила в поштомат тому так довго не забирали і вийшла технічна помилка, хоча це неправда. Мене запевнили що вона її поправили для того щоб кур'єр забрав і 1.12.2022 поїде до відправника, але цього так і не відбулося. Я кожний день дзвонила і питала де моя посилка, мене запевняли що вона є і буде у отримувача, казали що просто кур'єр не відвіз в сортувальний центр, потім що вона з якогось дива у технічного працівника поштоматів. А 4.12.2022 подзвонили і сказали, що її втратили, на що я просила знайти. Я і 5.12.2022 питала де моя посилка, мені намагаються запропонувати мінімальне відшкодування і при цьому покривають крадія, і навіть відшкодування без урахування того що я оплатила пересилку, це начебто не в регламенті, а те що посилка навіть не була надіслана то це нормально, я заплатила за доставку по суті яка є крадіжкою мого майна що я надсилала, яку мені не хочуть відшкодовувати. Скільки разів я вже просила знайти посилку, чекала, на що мені казали що відеонагляду на всіх етапах, але при цьому ніхто її не хоче шукати і покарати винного. Тобто тепер будь який ваш працівник поштоматів може безкарно красти посилки а ваш відділ підтримки буде прикривати його і давати неправдиву інформацію, це що нова схема крадіжок?
А тепер з людської точки зору, два пенсіонери чекають посилку з продуктами харчування, бо не мають змоги і можливості їх купити, неділю вони її чекають, а ваш кур'єр краде посилку і ви його покриваєте?
А сьогодні 12.12.2022 тепер взагалі написали що її отримано, хоча ні посилки, а ні компенсації за неї не отримано.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що стався такий неприємний інцидент.
На жаль, оперативний пошук відправлення 20450625252526 не дав результатів.
В цьому випадку вантаж рахується втраченим та можлива компенсація в рамках оголошеної вартості. Для здійснення компенсації необхідно оформити претензію.
Претензію можна оформити у найближчому відділенні Нової пошти або заповнений бланк разом з копією/якісним фото ІПН надіслати нам у приватні повідомлення на офіційних сторінках компанії у Фейсбук чи Інстаграм. Бланк претензії доступний за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Підкажіть, будь ласка, як Вам буде зручніше?