Вікторія Отзыв написан 20 октября, 2022 год9 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Дніпро, Ул. Маршала Малиновского, 98а Замовила посилку. 18.10 вона прибула до відділення (звичайно, ніхто про це не повідомив ні в смс, ні в додатку!!!). 20.10 меня о 16ій годині приходить смс, що посилка відмінена! Пройшло 1,5 дні! Це що за регламенти такі встановлені??? Телефоную на гарячу лінію, кажуть, що прийняти заявку не можуть, треба щоб відправкик скасував накладку відміни. Телефоную відправнику (хочу номер був), та у відправника немає такої кнопки навіть, він сам здивований, що відмінили самі на новій пошті!!! Я ж знову телефоную, не пройшло і 5 хвилин, як меня вже кажуть, що нічого не вдіяти, посилка все готується до повернення! То вона ж на відділенні, там же люди працюють - то передать так важко??? Пройшло 5 хвилин, не більше, а вони вже "злили" мене як клієнта? Чим допомогти мені? Ничім кажуть! Я зараз маю ще чекати не ясно скільки, щоб посилка робила ще повний маршрут і мені її назад відправили! І все ж це не безкоштовно, а гроші за доставку в 3 сторони я маю сплатити! В країні війна, шановна Нова Пошта! Що за регламенти 2 дні? Де повідомлення? Чому оператори кажуть різну інформацію? Хто винен в цій ситуації і буде сплачвати за доставку шалені кошти? Ви з мене ліпите дуру, а самі нічим не можете допомогти? Клієнтський сервіс - жахливий! У мене багато питань до вас, але одне основне, до кого мені звернутися, щоб вирішити моє питання???
Достоинства:
Жодних!
Недостатки:
Не зрозумілі регламенти.
Кошти на вітер!
Оператори не клієнтоорієнтовані та розводять руками за їх же помилки!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Кидають на гроші за доставку!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
18.10 вона прибула до відділення (звичайно, ніхто про це не повідомив ні в смс, ні в додатку!!!).
20.10 меня о 16ій годині приходить смс, що посилка відмінена!
Пройшло 1,5 дні! Це що за регламенти такі встановлені???
Телефоную на гарячу лінію, кажуть, що прийняти заявку не можуть, треба щоб відправкик скасував накладку відміни. Телефоную відправнику (хочу номер був), та у відправника немає такої кнопки навіть, він сам здивований, що відмінили самі на новій пошті!!! Я ж знову телефоную, не пройшло і 5 хвилин, як меня вже кажуть, що нічого не вдіяти, посилка все готується до повернення! То вона ж на відділенні, там же люди працюють - то передать так важко??? Пройшло 5 хвилин, не більше, а вони вже "злили" мене як клієнта? Чим допомогти мені? Ничім кажуть! Я зараз маю ще чекати не ясно скільки, щоб посилка робила ще повний маршрут і мені її назад відправили! І все ж це не безкоштовно, а гроші за доставку в 3 сторони я маю сплатити! В країні війна, шановна Нова Пошта! Що за регламенти 2 дні? Де повідомлення? Чому оператори кажуть різну інформацію? Хто винен в цій ситуації і буде сплачвати за доставку шалені кошти? Ви з мене ліпите дуру, а самі нічим не можете допомогти? Клієнтський сервіс - жахливий! У мене багато питань до вас, але одне основне, до кого мені звернутися, щоб вирішити моє питання???
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, про яку йде мова. Обов'язково у всьому розберемося.