Сергій Отзыв написан 26 июля, 2022 год16 просмотров
Відправила людина посилку з Дніпра на моє ім'я. Відправила не в те місто. Десь через годину-дві я це виявив і у мобільному застосунку зробив переадресацію. В цей момент посилка ще й не доїхала у перший пункт сортування. Просто виїхала з відділення відправника. Тобто по уму, можна було при прибутті в "Дніпровський інноваційний термінал" (назва-то яка!) відправляти її за виправленою адресою (у тій же області). Посилка дарма б не каталась у Київ та звідти, і це могло б бути таким же маршрутом, якби посилку з самого початку відправили за правильною адресою. Тобто без сплати 140 грн "за переадресацію". Але Нова Пошта працює "розумніше": спочатку везуть на неправильну адресу, а потім звідти відправляють заново за 140 грн (profit!). Або ж і не везуть, але у деталях маршруту пишуть, що таки возили (а чи їздила туди посилка насправді - то ще не факт).
Добрий вечір, Сергію! Транспортування виконується таким чином, що прибуваючи в термінал, вантаж потрапляє на автоматизовану лінію, яка доставляє його в потрібне авто. В терміналі працівники не можуть вилучити вантаж та переклеїти маркування.
По прибуттю в кінцевий пункт, працівники змінюють маркування на інше та відправляють посилочку відповідно до замовленої переадресації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ідіотська (навмисне?) переадресація - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
По прибуттю в кінцевий пункт, працівники змінюють маркування на інше та відправляють посилочку відповідно до замовленої переадресації.