Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Вишневе, вул. Велика Кільцева, 4-а Новою почтою 07.2022 року, була доставка меду в пластиковому выдру. Мед не дійшов, банку розбили при доставці. На відділення 6, Вишневе, Петропавлівська Борщагівка. Був складений акт, про втрату товару, по стаховці повернули 200 грн, відділ ущербу попередив що пусту коробку з пустим пластиковим відром з під меду відправляють на утилізацію, так як я її відмовилась забирати. Бо забирати нічого, товар був повністю втрачений. Але тут почались неприємності для відправника, та для мене, так як відправнику нарахували сумму доставки дуже велику, й постійно телефонують просять прийти з Харкова до Петропавлівської Борщагівки на відділення отримувача, забрати посилку, й при цьому кажуть що вони сидять на посилку дивляться, й вона у них, вже доставка не 170 грн, а 630 грн. Я до них заходила на відділення просила щоб вони не турбували відправника. Вони відповіли що у них по компютеру за кодом відправки на отримувача нічого не числиться. Але з хамством при цьому телефонують відправнику й просять забрати посилку, й вимагають сплатити 630 грн. Це за втрачений товар Мені отримувачу при цьому не телефонує НП, а відправник вже від них втомився. Й Нова Пошта займається вимагательством.
немного непонятно, вы получатель и получили компенсацию, а отправитель ничего не получил ещё и дрлжен за доставку? А как он отправил,если он должен оплатить доставку?
Я за товар деньги оплатила отправителю наперёд. Оплата за доставку была с моей стороны, 170 грн, я не оплатила доставку, в виду утраты товара из за не правильной упаковки Новой Почтой товара, это Новая Почта при осмотре подтвердила вопросов к Новой почте не было, если бы не хамство и вымогательство денег у отправителя представителями Новой Почты. В данной ситуации я потеряла деньги, сума товара намного превышала размер компенсации от Новой Почты, так как товар был застрахован на суму 200 грн. Новая почта меня проинформировала, что утраченный товар пойдёт на утилизацию, пустая коробка. При этом с отправителя требовали деньги за доставку 630 гривен. Говорили что я не получила посылку, и что бы отправитель с Харькова пришёл в Киевскую обл, в отделение Новой Почты на Петропавловской Борщаговке, забрал посылку ( которая была утрачена) и компенсировал Новой Почте доставку 630 грн.
ЭТО было ни мене ни отправителю не понятно. И куча нервов. Потом этот вопрос отрегулировали, служба Новой Почты, менеджер по работе с клиентами с главного офиса, все претензии к отправителю убрал и деньги больше не вымагались.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Скарга на Нову Почту - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Але тут почались неприємності для відправника, та для мене, так як відправнику нарахували сумму доставки дуже велику, й постійно телефонують просять прийти з Харкова до Петропавлівської Борщагівки на відділення отримувача, забрати посилку, й при цьому кажуть що вони сидять на посилку дивляться, й вона у них, вже доставка не 170 грн, а 630 грн.
Я до них заходила на відділення просила щоб вони не турбували відправника. Вони відповіли що у них по компютеру за кодом відправки на отримувача нічого не числиться. Але з хамством при цьому телефонують відправнику й просять забрати посилку, й вимагають сплатити 630 грн.
Це за втрачений товар
Мені отримувачу при цьому не телефонує НП, а відправник вже від них втомився. Й Нова Пошта займається вимагательством.
отзыв
Комментарии к отзыву
ЭТО было ни мене ни отправителю не понятно. И куча нервов. Потом этот вопрос отрегулировали, служба Новой Почты, менеджер по работе с клиентами с главного офиса, все претензии к отправителю убрал и деньги больше не вымагались.