Евгений Авис Отзыв написан 4 июля, 2022 год18 просмотров
Нашим інтернет магазином було відправлено висувне відро для сміття, ретельно упаковане, тому що деталі з пластику можуть не пережити недбалого відношення. При отриманні замовник відмовився від товару з якихось своїх міркувань. І відро поїхало назад. Замовник глянув і пішов. А робітники НП все, що було розпаковано, у купку скинули і до нас повезли. До нас повернулися тріски. Над зверненням щодо відшкодування збитків представники НП розмірковували три тижні і, зрештою, вирішили відмовити. Склалося враження, що компанія намагається під будь-яким приводом уникнути виплат при пошкодженні товарів, що перевозяться нею. Відмова була аргументована тим, що вони, виявляється, не можуть нічого допакувати, якщо повертають посилку та ще якись безглузді виправдання. Це питання так не залишимо. Якщо НП, найближчими днями, не прийде до тями, будемо звертатися до суду та державних інстанцій. Крім того, працюватимемо над зменшенням відправок замовлень через НП, віддаючи перевагу іншим перевізникам.
Так отправитель уже Новая Почта. Вам же написали, что упаковку расспаковали и наскорую руку просто побросали в ящик назад (и часто оставляя упаковку в мусорном ведре), уже про упаковку не беспокоясь. Вы отказали в компенсации на основании того, что вы же плохо перепаковали. Хотя, зная как это все происходит... Разбилось оно еще по пути в первое отделение. Получатель не захотел возиться с боем и сразу слился (очень редко звонят и говорят за бой, обычно морозятся), а отделению так же этот гемморой не нужен. Поэтому бой никак не оформили и отправили назад по запросу владельца товара: "пускай в другом отделении нервы себе портят". К сожалению так везде, не только на Новой Почте.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Небажання компенсувати зіпсований товар - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Над зверненням щодо відшкодування збитків представники НП розмірковували три тижні і, зрештою, вирішили відмовити. Склалося враження, що компанія намагається під будь-яким приводом уникнути виплат при пошкодженні товарів, що перевозяться нею. Відмова була аргументована тим, що вони, виявляється, не можуть нічого допакувати, якщо повертають посилку та ще якись безглузді виправдання.
Це питання так не залишимо. Якщо НП, найближчими днями, не прийде до тями, будемо звертатися до суду та державних інстанцій. Крім того, працюватимемо над зменшенням відправок замовлень через НП, віддаючи перевагу іншим перевізникам.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми детально розібралися у цій ситуації. Ми хочемо допомогти.
Бачимо, що у компенсації за претензією було відмовлено, бо пакування, яке виконав відправник - неякісне.
Були присутні пустоти, вантаж вільно рухався в середині коробки.