Микола Отзыв написан 22 июня, 2022 год47 просмотров
59000832148519. Нова пошта пробила чергове дно. Замовив в інтернет магазині чохол для вудок. Звичайний тканинний чохол, вагою не більше 1-2кг. Коли оформлював ОЛХ доставку, то вже тоді трохи прифігів, що вартість доставки, якоїсь ганчірки вагою 2кг і вартістю 220грн, 109грн, але посилка нажаль потрібна була терміново і вибрати доставку укрпоштою, я не міг, хоча вона безкоштовна. Через годину подзвонив продавець і сказав, що на новій пошті ох@ївші співробітники і не хочуть брати посилку по олх доставці, хоча раніше він ці чохли відправляв по олх доставці без жодних проблем. Довелося відміняти замовлення і скидати гроші за чохол на карту, щоб не підводити продавця, бо він вже приїхав на нову пошту. Яким же було моє здивування, коли через 20хв, я побачив в додатку, що посилка прийнята, а ціна за доставку звичайного тканинного чохла 310грн!!! 310, Карл! Це не жорстка конструкція, не тубус, а звичайна ганчірка! Наступного дня, коли я прийшов отримувати відправлення, я запитав у оператора, як так вийшло, що ціна за доставку ганчірки вагою менше 2кг склала 310грн. Вона глянула в накладну і сказала, що там не 2, а 35кг!!! Я б ще зрозумів, якби накинули 2-3кг, але ж не 33!!! Разом з вантажником, я зайшов на склад, щоб знайти своє відправлення. Воно валялося на підлозі, було запаковане в поліетилен, в той самий в який його запакував відправник. Я взяв чохол і повернувся до оператора, що б вона мені роз'яснила як вони наважили 35кг. Вона почала мене переконувати, що просто мій чохол з тканини, тільки не смійтеся, був заколочений у дерев'яний флет-боксі!!! Компанія Нова пошта, ви своїх клієнтів геть за дебілів маєте??? Коли я їй зауважив, що я заходив на склад і бачив що ніякого флет-боксу і близько не було, вона побігла на склад і почала опитувати всих вантажників, що можливо хтось із них розібрав флет-боксі і дістав посилку, але всі вони зробили здивовані обличчя і відповіли, що нічого не знають і ніякі флет-боксі не розбирали. Тоді оператору надійшла підмога у вигляді ще одного співробітника і вони почали мене переконувати, що флет-боксі був і що вони мені зараз на записах з камер все покажуть і я переконаюсь. Навіть якби раптом на камерах я дійсно побачив, що мій чохол приїхав у флет боксі, то виникають питання: НАХРІНА? вас хтось просив про це? На який бень тканинний чохол, який не може зламатися, розбитися, чи раптом пошкодити інші посилки було пакувати у флет-боксі? Але дива не сталося! Я 15 хв прочекав поши вони щось там шукали в комп'ютері і перешіптувалися потім цей хлопчина заявив, що відео він показати не зможе, бо оскільки робочий день підходить до кінця то він вже почистив пам'ять і видалив всі відео. Ну да, ну да. Звичайно ж я повірив, що відео видаляються за годину до кінця робочого дня))) Коротше на@балово на кожному кроці. Висновки я зробив. На майбутнє буду якомога менше замовляти доставку цією шарашкіною канторою. Краще вже зачекати на 3-4 дні довше і отримати на Укрпошта. Будуть і гроші і нерви ціліші!
Недостатки:
Дурять на пакуванні. Всіляко завищують вартість доставки.
Отримали відповідь від керівника відділення, звідки здійснювалася відправка: на відділення звернувся клієнт з товаром від ОЛХ, але за умовами інтернет-магазину вантаж не повинен перевищувати 30 кг.
Клієнт при відправленні повідомив, що вантаж крихкий, його гнути та деформувати не можна, запакувати в тубус було не можливо, адже відправлення було більше, тому було прийнято рішення запакувати вантаж у флет-бокс малий.
Відправлення складало з себе не тільки тканину, але й рибацькі спорядження в середині, зі слів клієнта дуже крихкий вантаж, для запобігання пошкодження вантажу було обране якісне пакування.
Клієнту надали накладну для перевірки, після чого він покинув відділення.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Дурять на пакуванні. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали відповідь від керівника відділення, звідки здійснювалася відправка: на відділення звернувся клієнт з товаром від ОЛХ, але за умовами інтернет-магазину вантаж не повинен перевищувати 30 кг.
Клієнт при відправленні повідомив, що вантаж крихкий, його гнути та деформувати не можна, запакувати в тубус було не можливо, адже відправлення було більше, тому було прийнято рішення запакувати вантаж у флет-бокс малий.
Відправлення складало з себе не тільки тканину, але й рибацькі спорядження в середині, зі слів клієнта дуже крихкий вантаж, для запобігання пошкодження вантажу було обране якісне пакування.
Клієнту надали накладну для перевірки, після чого він покинув відділення.
Неодмінно розберемося в цій ситуації та повернемося з коментарем трішки пізніше.