Віктор Отзыв написан 30 мая, 2022 год20 просмотров
Відправив через олх доставку в місто Нікополь (номер накладної 20400282972078) дисплей модуль до мобільного телефона Iphone. За правилами НП отримувач міг оглянути товар тільки візуально, однак працівник відділення #3 м. Нікополь дозволив самостійно підключити шлейфи дисплей модуля до неробочого телефона отримувача. Отримувач відмовився від посилки. Нова пошта розуміючи, що її працівник грубо порушив правила відмовляється мені повертати кошти. Запис телефонних розмов з працівниками гарячої лінії НП, отримувачем - збережені. Надіюсь записи з відеокамер відділення НП #3 м. Нікополь не зникнуть безслідно. Продовження слідує ... P.S. Про цю історію, у разі відмови мені в поверненні коштів, зобов'язуюсь дати розголос в різні соціальні мережі, Youtube та ін.
Фото було зроблено для оголошення на сайт OLX. Отримувач, не мавши на це дозволу згідно правил Нової Пошти та НЕ МАЮЧИ досвіду у відділенні пробував підключити шлейфи дисплей модуля до свого неробочого телефону. ЦЕ ЗАБОРОНЕНО!!! Працівник НП не мав права йому це ДОЗВОЛИТИ, а лише візуальний огляд вмістимого у посилці! Це є основною ПІДСТАВОЮ для відшкодування мені коштів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Зіпсований товар в посилці через помилку працівника Нової пошти. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Продовження слідує ...
P.S. Про цю історію, у разі відмови мені в поверненні коштів, зобов'язуюсь дати розголос в різні соціальні мережі, Youtube та ін.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваша претензія на цей час в роботі та рішення поки що не відоме.
Бачимо, що посилочка у м. Львів, ще не повернулася.
Цікаво, а яким чином Ви дізналися, що дисплей пошкоджений, якщо замовлення, ще не повернулося? Та звідки Ви отримали фото?
Обіцяємо, що надалі будемо докладати максимально зусиль, аби такого більше не повторилося.
Дійсно, провівши перевірку, колеги з відділу компенсацій виявили порушення зі сторони компанії. Щиро перепрошуємо за це.
Щойно уточнимо терміни виплати коштів, то Вам напишемо.