Вадим Отзыв написан 27 апреля, 2022 год30 просмотров
Відправляв 31.03.2022р посилку *гуманітарну допомогу* у місто Краматорськ. В палеті було 400 кг харчових продуктів, які мають термін зберігання 14 днів, працівники НП оглянули ,що всередені,дали дозвіл на відправку! На чеку було чітко написано, прибуття 02.04.22.Палету застрахував на 30 тисяч грн. По відстежуванні посилка лише 2.04 виїхала з міста Луцьк. В Дніпро заїхала за сутки та перебувала в терміналі 7 днів ні куди не виїжаючи, при зверненні на гарячу лінію пояснювали, що місто Краматорськ знаходиться в зоні небеспеки,тому палета буде чекати своєї відправки не зрозуміло скільки часу. Так, як термін продуктів 14 днів, я запропонував НП видати товар в м.Дніпро отримав відмову, запропонував переадресувати на будь яке інше відділення,аби забрати посилку - отримав відмову!!! 09.04.22 НП обявляє, що всі відділення в Донецькій області припиняють свою роботу!!! Мені нічого не залишається, окрім того як повернути посилку назад в Луцьк!!!Посилка прибула в Луцьк в дорозі була 13днів,до того всього мені ще сказали ,щоб я заплатив за неї 1600 грн.типу за доставку,яку вони прокатили в Дніпро і назад.Товару було на 35 тис.,застрахував на 30 тис. зіпсувалося на 23 тис.після цього я написав претензію на НП, для компенсації зіпсованої продукції на суму 23 054 грн. В кінцевому етапі мені і в цьому відмовили пояснюючи тим, що це не їхня провина!!!Стид і абсурд новій пошті!!! Я був вашим постійним клієнтом, нікому не рекомендую співпрацювати з цими аферистами!!!!
Компенсація через несвоєчасну доставку передбачена за умови, що наявна вина компанії. У випадку ж форс-мажорних ситуацій, як зараз, вона не здійснюється. Про це зазначено в публічному договорі https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf пункт 8
Якщо Вам необхідна письмова відповідь по претензії, будь ласка, вкажіть місто та номер відділення, де Вам зручніше буде її отримати.
Ви забрехалися зі всіх сторін!!!!!! Не ви , ні ваші працівники не знають своїх обов’язків!!!! Ганяти мене по договору з пункта в пункт не потрібно, я вам вже доказав по вашому договору, що ви злодії!!! Я був вашим постійним клієнтом, тепер моєї ноги у ваших відділеннях не буде і нікому більше не порекомендую мати справу з мародерами!!!!!! Письмову відповідь залиште собі, я там нічого нового для себе не взнаю, крім того, що ви ідеальні, а всі погані!!!!! Ви брехуни… з таким відношенням до своєї роботи швидко настає кінець!!! Все….
Бачимо, що наші колеги вже надали Вам відповідь в Messenger. В даній ситуації рішення залишається без зміни, за умовами компанія не виконує компенсацію за відправлення, що є в переліку заборонених вантажів. Стосовно вартості за перевезення, то за накладною вартість переадресації уже анульована.
Так обов’язково хай письмово нададуть відповідь - причину відмову!!!
Поясніть , а для чого мені платити за посилку, якщо вона була не доставлена до місця???? Я попросив на гарячій лінії, що її переадресували на будь яке відділення в Дніпрі, якщо не можуть видати в терміналі - відмова!!! Якби її видали ніякої проблеми не було б!!! Ви розумієте, що НП наробила???
Вас чітко написані заборонені перевезення:
Продукти харчування які швидко псуються!!! Це скільки часу???? Ви не вказали!!!! Для мене це 3 дні!!! То що ви тепер доказуєте??? Чому ваші працівники дозволили відправляти вантаж- це означає , що даний товар не підлягає забороненому!!!!!!!
Вадиме, перепрошуємо, дійсно, термін зберігання продуктів харчування не повинен перевищувати 5 днів, або потребувати спеціального температурного режиму. Вашу ситуацію було вже проаналізовано та рішення було прийнято. Аби колеги могли направити письмову відповідь, уточніть, будь ласка, місто та номер відділення.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не рекомендую!!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Компенсація через несвоєчасну доставку передбачена за умови, що наявна вина компанії. У випадку ж форс-мажорних ситуацій, як зараз, вона не здійснюється. Про це зазначено в публічному договорі https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/public_offer.pdf пункт 8
Якщо Вам необхідна письмова відповідь по претензії, будь ласка, вкажіть місто та номер відділення, де Вам зручніше буде її отримати.
Дуже гірко отримувати подібні повідомлення та нам шкода, що у Вас склалася така думка про нашу роботу(
Напишіть, будь ласка, номер накладної відправлення, аби ми могли перевірити деталі ситуації.
Бачимо, що наші колеги вже надали Вам відповідь в Messenger. В даній ситуації рішення залишається без зміни, за умовами компанія не виконує компенсацію за відправлення, що є в переліку заборонених вантажів. Стосовно вартості за перевезення, то за накладною вартість переадресації уже анульована.
Якщо мій товар був заборонений до відправки чи короткотривалий, то чому ваші працівники прийняли в мене посилку на відправку????
Якщо бажаєте, то можемо попросити колег надіслати письмову відповідь, де буде зазначено причину відмови у компенсації.
Поясніть , а для чого мені платити за посилку, якщо вона була не доставлена до місця???? Я попросив на гарячій лінії, що її переадресували на будь яке відділення в Дніпрі, якщо не можуть видати в терміналі - відмова!!! Якби її видали ніякої проблеми не було б!!! Ви розумієте, що НП наробила???
Вас чітко написані заборонені перевезення:
Продукти харчування які швидко псуються!!! Це скільки часу???? Ви не вказали!!!! Для мене це 3 дні!!! То що ви тепер доказуєте??? Чому ваші працівники дозволили відправляти вантаж- це означає , що даний товар не підлягає забороненому!!!!!!!
Зауважимо, що продукти з терміном зберігання меншим ніж 30 днів або ті, що вимагають особливого температурного режиму заборонені до перевезення.
Детальніше ознайомитися з переліком заборонених вантажів можливо у пункті 5 Умов надання послуг: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf
Аби колеги могли надіслати вам письмову відповідь, просимо уточнити місто та номер відділення, в якому зручно буде її отримати.
режиму або з терміном придатності до 5 діб!!!!!
А мене продукція 14 плюс!!!ви доставляли 14 днів і не доставили, що ви доказуєте??
Визнайте, що ви не праві та поверніть кошти згідно претензії і все буде добре, бо я вам цього так просто не залишу!!!!