Viktor Kushlyk Отзыв написан 20 апреля, 2022 год7 просмотров
18.04.2022р. в одному із автомагазинів Києва замовлено певні запчастини для авто. Доставка з відділення № 88 до відділення № 74 Новою почтою в межах Києва. 20.04.22р. станом на 17.00 до відділення № 74 зі слів оператора поступило половина посилки. Як можливо поділити замовлення навпіл? Мені цікаво. А як тепер буде розраховуватись вартість. Дві посилки я не замовляв! Це не перший випадок. В жовтні 2021р. очікував посилку з Хмельницького, в зазначений НП час приїхав до відділення № 74 де мені повідомили що відправлення прийде пізніше, через де-кілька годин заявили, що посилка вкрадена і її немає, і тільки на наступний день посилка знайшлась. Під певний час отримання відправлення, мною було заброньовано СТО для заміни замовлених деталей. Пройшов день простою СТО- хто повинен його компенсувати, у НП не знають, бо вони хрен забили на клієнтів, Для них головне бабло. Можна глянути на їхні розцінки ..... Мабуть прийшов час послати їхню контору "вслід за російським кораблем"
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
приколи у доставках - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву