Володимир Отзыв написан 17 января, 2022 год36 просмотров
За довгі роки користування я просто зненавидів цю службу доставки! При будь-якій найменшій можливості користуюсь і буду використовувати інших операторів: Justin, Meest, Укрпошта. Купив певний комп'ютерний товар з ОЛХ, і відповідно оплатив доставку через сервіс ОЛХ. Отримав своє відправлення в заводській упаковці, на якій навіть не було стрейч плівки, не говорячи вже пупирку чи гофрокартон. І при цьому всьому я ще мав доплатити 15 грн. не зрозуміло за які послуги!!! Вантаж отримувався в м. Луцьк, відділення №10. Вантаж відправлявся з м. Новоград-Волинський, відділення №10 1 согласен
Володимире, Ви маєте рацію, проте ми, зі свого боку, зможемо перевірити вірність даних та виправити їх після того, як отримаємо товар від продавця. До цього моменту вплинути на це можливість відсутня. За умовами послуги платником є одержувач, який зможе особисто вирішити питання з продавцем стосовно, наприклад, часткової компенсації тощо.
Так, все правильно, перевіряєте вірність даних під час відправки і маєте можливість виправити. Для чого це робити раніше, тим більше немає можливості. А в момент відправки Нова пошта повідомляє продавцю про помилки в оформлені, і продавець вносить додаткову оплату. Після цього він буде уважніший... А умови варто було б переглянути. Так, платником є покупець, але помилки продавця не варто перекладати також на нього. А вирішувати питання після покупки вже нікому не цікаво, тому що пояснити продавцю, який радий що позбувся товару досить важко, або й неможливо, не всі залишаються на контакті. Це треба робити, поки це актуально, поки продавець ще не продав свій товар і як ніхто зацікавлений в цьому...
Добрий день. Ви знаєте, шановний представник компанії, я помітив, що товар повернуто і переписуюсь з Вами не для того, щоб вносити зміни в архівну вже накладну. Я пишу для того, аби ви зрозуміли, що я правий, а ви помиляєтесь. Вся ваша компанія, яка не орієнтована на клієнта та сервіс, а лише на те, щоб обрахувати, збити більше грошей, покласти товар об'ємна вага якого 100гр в пакет 1кг і нажитися на користь власників на простих громадянах... Ви людина системи, яка навіть не думає як її покращити, а лише як прислужитися своєму власнику...
Володимире, доказати Вашу правоту та провину компанії можливо тільки після проведення контрольного переважування у присутності клієнта. Наразі товар, про який йде мова, належить відправнику. Тому розмова з "пустого в порожнє", адже на цей момент щось змінити для Вас немає можливості. Якщо у відправника будуть питання з приводу ваги відправлення, він може написати нам. Чому вагу було змінено, вже пояснювали Вам раніше.
Це розмова не про те, як щось змінити для мене по моєму відправленню! Це розмова, це відгук про незадовільну роботу вашої компанії в цілому і про те чи є можливість щось покращити для всіх користувачів. Судячи з ваших недалекоглядних відповідей змінити нічого не можливо, адже ви і половини не розумієте з того про що я вам пишу... Тому, як то кажуть, гарного вам дня і успіхів у службі улюбленій компанії!
Так, відправник винен. То чому він не відповідає це? Відправник не відповідає, Нова пошта теж невинна, а чому я маю відповідати? Якраз таки Нова пошта винна, так як створила і підтримує такі несправедливі і неправильні умови! Ви можете це донести своєму керівництву і спробувати щось покращити?
Володимире, добрий день! За умовами послуги платником є одержувач. Стосовно того, що первинна вага була вказана невірно, рекомендуємо звернутися до продавця.
Тепер зрозуміло, але рахую, що умови цієї послуги створені та прописані неправильно! Не покупець має відповідати, за помилки продавця. Продавець повинен нести повну відповідальність за свої помилки під час створення заявки на продаж і відповідно оплачувати за це...
Володимире, оскільки продавець самостійно вказує на сайті дані про товар, то спочатку накладна була створена із вагою товару в 1 кг. Але під час приймання товару до відправлення виявилося, що вантаж габаритний, має розміри: 25 см Х 40 см Х 10 см, на основі яких була визначена об'ємна вага - 2.5 кг, а тому й вартість була змінена на суму 15 грн.
О, дуже дякую, що роз'яснили... Значить продавець невірно вказав вагу, а я за це маю доплачувати??? Чи може він, продавець у відділенні Нової пошти повинен доплатити??? Що скажете шановний представник?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс та обдираловка від найдорожчого оператора України - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Вантаж отримувався в м. Луцьк, відділення №10.
Вантаж відправлявся з м. Новоград-Волинський, відділення №10
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви завжди можете при отримані посилки замовити послугу "Контрольне зваження". Колега у відділенні переміряє та переважить вантаж.
Якщо при переважуванні встановлено невідповідність ваги відправлення, то оператор перерахує вартість доставки.