Руслан Отзыв написан 10 января, 2022 год20 просмотров
Доброго дня Всім.Як багато дописувачів незнаю з чого почати?Користуюсь послугами Нової пошти не перший рік,і раніше був задоволений роботою НП.Зараз суцільний жах!!!Термін доставки це лоторея: остання доставка 2045049880132 в межах України відправив 04.01.22 запланований термін доставки 08.01.22(свята враховані!) сьогодні 10.01.22 посилка ще не прийшла і по даним трекінга,,катається,, по області місця доставки.це вже не перший такий випадок ,головне!!!! Звертався в таких випадках на гарячу лінію ,обіцяли вивчити питання і перетелефонувати....і жодного разу після звернення зворотнього дзвінка не було!!!! Міжнародні відправлення це окрема тема....очікував відправлення з Алліекспресу воно прийшло на митницю(Нова пошта там має свій брокерський відділ!!!!!) 16.12.21 ,виникла якась проблема з помилкою і ніхто з представників не знає в чому проблема(посилка це павербанк за 10$),як завжди сказали чекати зворотнього дзвінка...результат,,0,, Не рекомендую цього поштового оператора!!!
2 серія міжнародна доставка:номер AS744116704CN.це відправлення прибуло в Україну 16.12.21.!!!!!! До 10.-11.01.22 ніяких рухів по відправленню не відбулось. Рух відбувся після звернення на гарячу лінію митниці після цього на митний пост який оформляв відправлення після цього до брокерів які оформляють відправлення Нової пошти далі гаряча лінія Нової пошти.!!!!!!! після цього пішов рух.затримка з вини ваших працівників(Нової пошти) які не повідомили мене про те що митниця потребує ,,недостаючої,, інформації про отримувача.P.S якщо я покупець не почав робити якісь кроки то відправдення повернулось би продавцю.Це моя робота ?я не отримую за це кошти
З приводу міжнародної доставки, нам дуже прикро, що сталася така ситуація.
Наразі Ваша посилка транспортується та незабаром прибуде. Переглянули інформацію, колеги із міжнародного відділу допомогли у вирішенні питання. Ми розуміємо ваші емоції та сподіваємося, що надалі подібного не відбудеться. Ви завжди можете звернутися за допомогою до контакт-центру (0800500609) або у соціальні мережі та ми з радістю допоможемо.
Реально посилка отримана була о 12.00 10.01.22 на сайті 17.49....! Це пункт номер 1. Пункт номер 2 сьогодні 12.01.22 повернення коштів я не отримав! Байки про ,,материнське відділення,, не цікаві тому що порушення на порушенні:1) відправлення отримане а це не зафіксовано 2)відправлення по трекінгау прибуло пізніше на 5 годин ніж отримано(це якісь чари!?) 3)вже 3 доби а повернення коштів не отримав.(враховано що це ,,материнське відділення,,) можу продовжити.....
Перепрошуємо за затримку та за те, що зіпсували Ваш настрій. В якості вибачень хочемо запропонувати промокод. Чи згодні отримати його за номером отримувача, адже він є платником за послуги? У пункт приймання-видачі кур'єр із материнського відділення приїжджає для доставки та забору посилок, а також накладних, за певним графіком. Тому як тільки колеги у материнському відділенні отримають оновлену інформацію та грошові перекази, їх відразу зареєструють в інформаційній системі та потім Ви отримаєте кошти.
Я навіть знаю графік кур'єра,він порушив його мінімум 2рази 1 при доставці відправлення, 2 при поверненні коштів,(сьогодні він мав бути в відділенні за графіком.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що склалася така ситуація. Підкажіть, будь ласка, правильний номер накладної та ми обов'язково у всьому розберемося.
А також хочемо перевірити деталі щодо міжнародної доставки - напишіть номер накладної.
Наразі Ваша посилка транспортується та незабаром прибуде. Переглянули інформацію, колеги із міжнародного відділу допомогли у вирішенні питання. Ми розуміємо ваші емоції та сподіваємося, що надалі подібного не відбудеться. Ви завжди можете звернутися за допомогою до контакт-центру (0800500609) або у соціальні мережі та ми з радістю допоможемо.
Маємо інформацію, що накладну було закрито та кошти отримано.