Вже вдруге посилка, замовлена на поштомат, переадресовується на відділення. Офіційна версія Нової пошти: з технічних причин неможливо доставити посилку. Коли я уточнила у оператора, про які саме технічні причини йдеться, оператор двічі відповіла щось на кшталт: ''Кур'єр занадто довго не міг потрапити до під'їзду'' Питання до Нової пошти. Коли ви запускаєте сервіс поштоматів у під'їздах, ви ніби не знаєте, що під'їзди здебільшого закриті домофонами? Якщо знаєте і врахували це, то чому ваші кур'єри не мають ключів? Якщо не враховували це і не забезпечили кур'єрів ключами, то навіщо було започатковувати цей сервіс?! Якщо я замовляю посилку на поштомат, то волію отримувати її саме в поштоматі, а не йти по голольоду на інший край району у єдине відділення, що у нас залишилося.
Достоинства:
Немає. Могли б бути, якби сервіс працював.
Недостатки:
Посилки переадресовується на відділення. У чому сенс сервісу? Не зрозуміло.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Хаос у сервісі поштоматів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Коли я уточнила у оператора, про які саме технічні причини йдеться, оператор двічі відповіла щось на кшталт: ''Кур'єр занадто довго не міг потрапити до під'їзду''
Питання до Нової пошти. Коли ви запускаєте сервіс поштоматів у під'їздах, ви ніби не знаєте, що під'їзди здебільшого закриті домофонами? Якщо знаєте і врахували це, то чому ваші кур'єри не мають ключів? Якщо не враховували це і не забезпечили кур'єрів ключами, то навіщо було започатковувати цей сервіс?!
Якщо я замовляю посилку на поштомат, то волію отримувати її саме в поштоматі, а не йти по голольоду на інший край району у єдине відділення, що у нас залишилося.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної для прикладу. Ми направимо запит до керівництва служби доставки, аби дізнатись в чому причина.