Максим Отзыв написан 3 ноября, 2021 год8 просмотров
Возникла очень неприятная ситуация, посылка должна была быть доставлена 02.11 в Одессу на 67 отделение, номер накладной 20400256470195 и посылка действительное была доставлена в Одессу в указанную дату на отделение 1, но так и не доехала на указанное отделение.
Посылка уехала из Одессы в Киев, а у жены ДР 04.11, получаеться я не смогу забрать посылку вовремя. Новая почта кидает своих клиентов и относиться халатно к работе, буду обращаться в другие компании для доставки.
Ответ НП: Відправлення за накладною 20400256470195 було завантажено з термінала в м. Одеса помилково у невірному напрямку. На жаль, відправлення не було доставлено на розрахункову дату. Ми згодні з Вами, що вантаж повинен був бути доставлений на розрахункову дату, вказану в накладній, при цьому, на жаль, можливі непередбачувані ситуації в логістичних процесах. Співробітники компанії докладають максимум зусиль для того, щоб такі ситуації не виникали в процесах доставки вантажів Клієнтів. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація, прийміть вибачення за незручності. Ми проконтролюємо доставку відправлення у відділення. Щиро сподіваємось на Ваше розуміння. Напишіть, будь ласка, електронну пошту для зворотного зв'язку.
Запит передано працівникам терміналу, очікуємо на відповідь. Зорієнтувати по даті доставки на даний момент можливість відсутня.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Халатность и нарушение сроков - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Посылка уехала из Одессы в Киев, а у жены ДР 04.11, получаеться я не смогу забрать посылку вовремя. Новая почта кидает своих клиентов и относиться халатно к работе, буду обращаться в другие компании для доставки.
Ответ НП:
Відправлення за накладною 20400256470195 було завантажено з термінала в м. Одеса помилково у невірному напрямку. На жаль, відправлення не було доставлено на розрахункову дату. Ми згодні з Вами, що вантаж повинен був бути доставлений на розрахункову дату, вказану в накладній, при цьому, на жаль, можливі непередбачувані ситуації в логістичних процесах. Співробітники компанії докладають максимум зусиль для того, щоб такі ситуації не виникали в процесах доставки вантажів Клієнтів. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація, прийміть вибачення за незручності. Ми проконтролюємо доставку відправлення у відділення. Щиро сподіваємось на Ваше розуміння. Напишіть, будь ласка, електронну пошту для зворотного зв'язку.
Запит передано працівникам терміналу, очікуємо на відповідь. Зорієнтувати по даті доставки на даний момент можливість відсутня.
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за затримку. Бачимо, що посилочка прибула до відділення та колеги надіслали промокод в якості вибачення за завдані незручності
Бачимо, що питання зараз опрацьовують наші колеги. Ми також долучимося до вирішення питання та проконтролюємо хід доставки.