Олександр Отзыв написан 26 октября, 2021 год24 просмотра
Потрібно терміново забрати посилку сьогодні 26.10.21р. (н.н. 20450458810286). Замовив посилку на 3-є відділення, м. Канів, Черкаська обл.. Але ця посилка буде доставлена лише в обід 27.10.21 (мене це не влаштовує). Вирішив забрати її в 1-му відділенні м. Канева 26.10 (вона обов"язково там буде в цей день, орієнтовно в 18:00). Зателефонував на гарячу лінію НП 3 рази 26.10 (о 10:30, 12:28, 15:59). На перші 2 дзвінки консультанти ПООБІЦЯЛИ мені 2 РАЗИ!!!, що змінять пункт призначення на 1-е відділення. Сказали, що зробили заявки на зміну (прийде смс, або зателефонують). На третій дзвінок фахівець відповів: "Ніяких заявок немає і вже змінити відділення неможливо!" Саме цікаве, що посилка обов"язково прямує в 1-е відд. і пролежить там півдоби. А забрати її звідти я не можу (по їхнім правилам). Фахівці НП відверто брешуть і шлють на 3 літери!!! 3 согласны
Бачимо, що розв'язанням даного питання вже активно займаються наші колеги із контактного центра. Ми зі свого боку також долучаємося до врегулювання ситуації. За результатами Вам обов'язково нададуть зворотний зв'язок.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Консультанти гарячої лінії Нової пошти відверто брешуть і посилають на 3 літери... - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Бажаємо приємного вечора!
Бачимо, що розв'язанням даного питання вже активно займаються наші колеги із контактного центра. Ми зі свого боку також долучаємося до врегулювання ситуації. За результатами Вам обов'язково нададуть зворотний зв'язок.