Світлана Отзыв написан 9 сентября, 2021 год5 просмотров
Раніше, читаючи відгуки не могла повірити, що така організація обманює. Але, на жаль, і я це відчула, при чому на дуже суттєву суму. Працівники вирішили запакувати мою посилку в дерев'яний бокс. Коли працівники його відкрили то самі здивувалися, що більше пустого місця там, а ніж того що упакували. По розміру влізла б ще така посилка і ще щось. При контрольному зважуванні, працівники підтвердили, що без такого пакування доставка була б дешевшою точна на гривень 200. Але після того як працівники радилися в окремому кабінеті, мені доповіли, що немає сенсу добиватися свого, адже вирішення даного питання може затягнутися до ДВОХ МІСЯЦІВ. Перед відправкою замовлення консультувалася на гарячій лінії і повідомляли, що сума буде 585 грн. В результаті вийшло 1071 грн. Розумію, що може бути трохи більше, але ж вийшло майже у два рази. В результаті витрачено час та нерви. Обслуговування ЖАХЛИВЕ.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Здирство за послуги - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже неприємно отримувати такі відгуки про нашу роботу. Та ми шкодуємо, що зіпсували Вам настрій та змінили Вашу думку на гіршу.
Хочемо у всьому розібратися та довести Вам зворотне. Вкажіть, будь ласка, номер накладної Вашого відправлення, аби ми змогли перевірити усі деталі.