Олександр Отзыв написан 30 августа, 2021 год10 просмотров
Співпрацюємо з Новою поштою з самого початку, ще з тих часів, коли в Харкові було всього 4 відділення. Але останні місяці втрачаємо стільки коштів за посилки, від яких відмовляються через Нову пошту, шо капецъ!!!
Наприклад, тільки на цьому тижні, втратили вже понад 300 грн за повернення 3-х посилок через одну й ту саму причину: відправляли посилки довжиною 100см з відділення, на терміналі сортування в Харкові ЗМІНЮЮТЬ РОЗМІРИ на 125см (хоча фактична довжина менше 100см!), а також ЗМІНЮЮТЬ ВІДДІЛЕННЯ НА ВАНТАЖНЕ, яке знаходиться в іншому кінці міста отримувача, БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ або уточнення, бо люди хоча б могли вибрати адресну доставку, якщо б в них був вибір... Але кого це бентежить...
Взнаємо від клієнтів, що вони відмовились від посилок, бо вони приїхали зовсім на інші відділення... Збитки, погані відгуки... Оце останнє покращення...
На гарячій лінії кажуть: "Вам відшкодують збитки промокодами на наступні відправлення, коли зроблять переваження". По факту: на відділенні кажуть нічого не знаємо, те, що змінюють на терміналі, то ми не можемо нічого зробити... Платіть, та отримуйте.
Короче кажучи, всі побортували, і ідіть платіть.
Оце і все, що лишається - писати відгуки за повернення.
Достоинства:
Було дуже багато
Недостатки:
Зміни у відправках не узгоджуються з відправником, та навіть не повідомляються йому
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ПОКРАЩЕННЯ, яких ми не чекали... - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Наприклад, тільки на цьому тижні, втратили вже понад 300 грн за повернення 3-х посилок через одну й ту саму причину: відправляли посилки довжиною 100см з відділення, на терміналі сортування в Харкові ЗМІНЮЮТЬ РОЗМІРИ на 125см (хоча фактична довжина менше 100см!), а також ЗМІНЮЮТЬ ВІДДІЛЕННЯ НА ВАНТАЖНЕ, яке знаходиться в іншому кінці міста отримувача, БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ або уточнення, бо люди хоча б могли вибрати адресну доставку, якщо б в них був вибір... Але кого це бентежить...
Взнаємо від клієнтів, що вони відмовились від посилок, бо вони приїхали зовсім на інші відділення... Збитки, погані відгуки... Оце останнє покращення...
На гарячій лінії кажуть: "Вам відшкодують збитки промокодами на наступні відправлення, коли зроблять переваження". По факту: на відділенні кажуть нічого не знаємо, те, що змінюють на терміналі, то ми не можемо нічого зробити... Платіть, та отримуйте.
Короче кажучи, всі побортували, і ідіть платіть.
Оце і все, що лишається - писати відгуки за повернення.
отзыв
Комментарии к отзыву