Сергей Раилко Отзыв написан 26 августа, 2021 год83 просмотра
Всім привіт! Вже не знаю скільки разів треба намисати щоб щось змінилось. Дуже часто замовляю посилки в однп і те ж саме відділення. Не стало виключенням і цього разу. Моє замовлення 20400245759827 вже як 2 дні відмічено що прибуло у відділення. Сьогодні знайшов час щоб забрати посилку. Приходжу, а відділення закрите. Телефоную на інфолінію де мені обіцяють все з’ясувати і перетелефонувати. Телефонують, з‘ясовується що відділення не працює, хоча знайомі говорили що бачили вивіску нової пошти і що відділення було відчинене. Питаю на інфолінії чому тожі моє відділення змогли відправити на це відділення і чому воно відмічене як доставлене, на що я чую лише тишину з іншої сторони. В загальному вигляді як завжди обман і відсутність нармального інформування клієнтів. Тому є виникає бажання перестати користуватися послугами цієї фірми!
10 моїх дзвінків на гарячу лінію і жодної нормальної інформації.
Пробувши на телефоні майже пів дня з 13.00 до 16.00 нічого не змінилося. Хоча, то один оператор уточнив інформацію що відділення вже відчинене і посилку можна забрати, а ти тільки витрачаєш свій час на дорогу до відділення і додому бо відділення зачине, то інший оператор говорить те саме і ти знову марнуєш свій час в пусту.
Відділення має працювати у зазначені години, а виходить що працює так як комусь хочеться.
Гроші платиш за швидку доставку, а виходить що за очікування і витрачання свого часу на те щоб перевірити чи працює відділення чи хтось вирішив шо всі інші почекають.
Це я маю розгрібатися з вашими франшизниками, яким все одно на клієнтів Нової Пошти?
Продовжується боротьба з інфолінією. Дзвоню вже вп‘яте бо ті хто обіцяли мені перетелефонувати не змогли раз додзвонитись або ще щось. Нові оператори знову хочуть щоб я їм пояснив ситуацію, подав всі номери все розповів а воні мені обіцяють тільки перетелефонувати.
Останні розмова майже довела мене до зриву, цитую:
Я: зафіксуйте моє звернення.
Оператор: я не можу бо маю спочатку зателефонувати в материнське відділення.
Я: Зафіксуйте моє звернення а потім телефонуйте куди там треба.
Оператор: Я не можу.
Парапапапам
Наступний дзвінок:
Я: звяжіть мене з тим з ким я говорив.
Оператор: Я не можу бо то був менеджер і вони мамі мають вам зателефонувати.
От таке от замкнуте коло. От тільки мені треба моя посилка, а я вже пів дня займаюсь всілякими дурницямм!!
Взагалі не розумію як посилка могла бути доставлена якшо відділення не працює?!!
Але знову отримав дзвінок де оператор говорить що відділення має працювати і додає вже можна сказати вигадану відмазку - можливо стався технічний збій.
Так, витративши пів дня свого часу на дзвінки на інфолінію і нічого не вирішивши за цей день я на наступний день дивом потрапив до відкритого відділення. Прям зірки стали під меркурієм
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливе обслуговування і обман при інформування клієнтів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Вже не знаю скільки разів треба намисати щоб щось змінилось.
Дуже часто замовляю посилки в однп і те ж саме відділення. Не стало виключенням і цього разу. Моє замовлення 20400245759827 вже як 2 дні відмічено що прибуло у відділення. Сьогодні знайшов час щоб забрати посилку. Приходжу, а відділення закрите. Телефоную на інфолінію де мені обіцяють все з’ясувати і перетелефонувати. Телефонують, з‘ясовується що відділення не працює, хоча знайомі говорили що бачили вивіску нової пошти і що відділення було відчинене. Питаю на інфолінії чому тожі моє відділення змогли відправити на це відділення і чому воно відмічене як доставлене, на що я чую лише тишину з іншої сторони. В загальному вигляді як завжди обман і відсутність нармального інформування клієнтів. Тому є виникає бажання перестати користуватися послугами цієї фірми!
отзыв
Комментарии к отзыву
Прикро, що у нашій з Вами співпраці виникла подібна ситуація. Зробимо все можливе, аби розібратися.
Ми обов'язково все перевіримо та незабаром повернемось до Вас з відповіддю.
Ви вже цілий день перевіряєте інформацію!
10 моїх дзвінків на гарячу лінію і жодної нормальної інформації.
Пробувши на телефоні майже пів дня з 13.00 до 16.00 нічого не змінилося. Хоча, то один оператор уточнив інформацію що відділення вже відчинене і посилку можна забрати, а ти тільки витрачаєш свій час на дорогу до відділення і додому бо відділення зачине, то інший оператор говорить те саме і ти знову марнуєш свій час в пусту.
Відділення має працювати у зазначені години, а виходить що працює так як комусь хочеться.
Гроші платиш за швидку доставку, а виходить що за очікування і витрачання свого часу на те щоб перевірити чи працює відділення чи хтось вирішив шо всі інші почекають.
Це я маю розгрібатися з вашими франшизниками, яким все одно на клієнтів Нової Пошти?
Останні розмова майже довела мене до зриву, цитую:
Я: зафіксуйте моє звернення.
Оператор: я не можу бо маю спочатку зателефонувати в материнське відділення.
Я: Зафіксуйте моє звернення а потім телефонуйте куди там треба.
Оператор: Я не можу.
Парапапапам
Наступний дзвінок:
Я: звяжіть мене з тим з ким я говорив.
Оператор: Я не можу бо то був менеджер і вони мамі мають вам зателефонувати.
От таке от замкнуте коло. От тільки мені треба моя посилка, а я вже пів дня займаюсь всілякими дурницямм!!
Але знову отримав дзвінок де оператор говорить що відділення має працювати і додає вже можна сказати вигадану відмазку - можливо стався технічний збій.
Тобто на третій раз там напевно стався землетрус!
А на четвертий дзвінок цунамі.
Отримали інформацію від наших колег, що питання все ж вирішено та посилочка нарешті дісталась до свого отримувача
Так, витративши пів дня свого часу на дзвінки на інфолінію і нічого не вирішивши за цей день я на наступний день дивом потрапив до відкритого відділення. Прям зірки стали під меркурієм