Мою посилку ЕН20400242571153 втратили при транспортуванні. Про це я дізнався тільки, коли сам звернувся до Служби підтримки НП після того, як на мапі вона "каталась між Запоріжжям і Києвом 3 дні (могли б хоч у додаток прислати повідомлення). Оператор СП порадив писати Акт претензії. Написати його можна у відділенні або ж скачати за посиланням PDF, роздрукувати, заповнити, відсканувати та відправити через e-mail (дивно, що все це не можна зробити на сайті чи у додатку). Прийшов у відділення, склали з оператором Акт на відшкодування вартості посилки і вартості доставки №20210812/03187. Того ж дня подзвонили з "київського" офіса, сказали, що вартість посилки компенсують протягом 3-х банківських днів, вартість доставки - протягом 10 днів. Якщо будуть проблеми - звертатись. Гроші за посилкуповернули наступного дня. Вартість доставки посилки, яку я так і не отримав так і не повернули за 10 днів. Тепер оператор СП каже - складайте Акт відшкодування вартості доставки, бо за тим Актом затвердили тільки компенсацію посилки (хоча в акті було вказано про компенсаці доставки і, коли до мене дзвонили з Києва казали, що компенсують). Не знаю, скільки ще треба скласти "актів", щоб повернути 54 грн за доставку. Висновок: не сплачуйте за доставку наперед, а тільки при отриманні. 3 согласны
Раді, що змогли Вам допомогти й нам прикро, що Ви мали негативний досвід у користуванні нашими послугами.
Хочемо, щоб наша з Вами співпраця була лише позитивною. Дозвольте в якості вибачення відправити Вам невеличкий подаруночок від нашої компанії. Підкажіть, будь ласка, чи буде зручно отримати його за тими самими даними отримувача, що зазначались в накладній?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не повертають кошти за доставку втраченої посилки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Оператор СП порадив писати Акт претензії. Написати його можна у відділенні або ж скачати за посиланням PDF, роздрукувати, заповнити, відсканувати та відправити через e-mail (дивно, що все це не можна зробити на сайті чи у додатку).
Прийшов у відділення, склали з оператором Акт на відшкодування вартості посилки і вартості доставки №20210812/03187. Того ж дня подзвонили з "київського" офіса, сказали, що вартість посилки компенсують протягом 3-х банківських днів, вартість доставки - протягом 10 днів. Якщо будуть проблеми - звертатись. Гроші за посилкуповернули наступного дня. Вартість доставки посилки, яку я так і не отримав так і не повернули за 10 днів.
Тепер оператор СП каже - складайте Акт відшкодування вартості доставки, бо за тим Актом затвердили тільки компенсацію посилки (хоча в акті було вказано про компенсаці доставки і, коли до мене дзвонили з Києва казали, що компенсують). Не знаю, скільки ще треба скласти "актів", щоб повернути 54 грн за доставку.
Висновок: не сплачуйте за доставку наперед, а тільки при отриманні.
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо, за незручності, що спричинили Вам.
Подали запит до колег з технічного відділу на скасування онлайн - оплати.
За результатами Вас проінформуємо.
Хочемо, щоб наша з Вами співпраця була лише позитивною. Дозвольте в якості вибачення відправити Вам невеличкий подаруночок від нашої компанії. Підкажіть, будь ласка, чи буде зручно отримати його за тими самими даними отримувача, що зазначались в накладній?
Вдалого Вам дня та чудового настрою!