Андрей Кру Отзыв написан 8 августа, 2021 год17 просмотров
в чём прикол.обьясните почему я должен предоставлять свои паспортные даные при покупки всякой бытовой техники типо холодильника .курьерная доставка.оплата наличными при получение..зачем меня вносить в список что я купил тот товар.зачем за мной следить что я приобретаю.фоткакть мой паспорт.все мои даные..ведь если я пошёл бы просто в магазин и так же купил тот самый товар.я документы ни когда с собой не ношу..и в конце дали какую то бумагу хрен знает с чьей фамилией .я даже не знаю что мне теперь с этим документом делать.совсем другие товары.я сразу не заметил.у вас там что Бараны работают.нет документа подтверждающего что тот товар купил действительно я..ни где не упоминается вы специально это делаете. 4 согласны
У першу чергу хотіли б підкреслити, що наша компанія керується чинними нормами законодавства України. Відповідно, ми в жодному разі не вимагаємо від клієнтів надання паспортних даних, зокрема їх ксерокопій з власної ініціативи, і нам шкода, що певні дії з боку компанії створюють для Вас незручності.
Проте при здійсненні оплати вартості послуг та товарів у відділенні на суму від 5 тис. грн беріть паспорт, щоб ми могли його відсканувати та зберігати в системі. Це потрібно робити один раз на рік і пов'язано із новими вимогами законодавства у сфері фінмоніторингу та необхідністю здійснювати ідентифікацію та верифікацію платників та отримувачів переказів. Зміни було введено 28 квітня цього року і регламентуються Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Але Ви завжди можете скористатись нашим зручним мобільним додатком та проводити свої платежі в найлегший та швидкий спосіб без сканування документів. Або ви можете сплатити карткою, адже їх власники вже ідентифіковані та верифіковані банками, які відкривали карткові рахунки.
Переживать Вам нет никакого повода: на субсидии (если Вы ею пользуетесь) скажется только тогда, если вы в течение года совершите покупки на сумму более 50 тыс. грн.
А если не пользуетесь - вообще не вижу никакого повода для беспокойства. Если произошла ошибка - позвоните на горячую линию, Вас проинструктируют, что делать.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
будьть внимательны. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
У першу чергу хотіли б підкреслити, що наша компанія керується чинними нормами законодавства України. Відповідно, ми в жодному разі не вимагаємо від клієнтів надання паспортних даних, зокрема їх ксерокопій з власної ініціативи, і нам шкода, що певні дії з боку компанії створюють для Вас незручності.
Проте при здійсненні оплати вартості послуг та товарів у відділенні на суму від 5 тис. грн беріть паспорт, щоб ми могли його відсканувати та зберігати в системі. Це потрібно робити один раз на рік і пов'язано із новими вимогами законодавства у сфері фінмоніторингу та необхідністю здійснювати ідентифікацію та верифікацію платників та отримувачів переказів. Зміни було введено 28 квітня цього року і регламентуються Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Але Ви завжди можете скористатись нашим зручним мобільним додатком та проводити свої платежі в найлегший та швидкий спосіб без сканування документів. Або ви можете сплатити карткою, адже їх власники вже ідентифіковані та верифіковані банками, які відкривали карткові рахунки.
Вдалого дня!
А если не пользуетесь - вообще не вижу никакого повода для беспокойства. Если произошла ошибка - позвоните на горячую линию, Вас проинструктируют, что делать.