Андрій Отзыв написан 16 июля, 2021 год19 просмотров
Вже пройшло 3 місяці як я прошу нову пошту видалити накладні, які були створені в особистому кабінеті. Ці накладні хтось помилково використав (видрукував) при відправці з місця самообслуговування. Зараз вони висять у статусі "Готується до відправлення". Через них я не можу змінити свій неактивний номер телефону. Регулярно цим м.. нагадую про необхідність видалення. Підтримки жодної. Відповідають по 15 днів. То пропонують звернутись на відділення (відділення цього зробити не може), то написати заяву (попросив зразок, 2 міс. надсилають), то накладні закриються автоматично (терміну не дають).
В мене звичайна проблема. Просто видалити накладні або змінити номер телефону в особистому кабінеті. А уявляєте собі, якщо у вас проблема, коли ви хочете від них компенсацію за пошкоджений чи втрачений товар. Та ви від них ніколи відповіді не дочекаєтесь, а тим більше компенсації.
Для вирішення даної ситуації колегам з профільного відділу потрібен логін до особистого кабінету чи номер карти клієнта Нової пошти, тож надайте, будь ласка, дану інформацію.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не рекомендую. Підтримка не працює. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Вже пройшло 3 місяці як я прошу нову пошту видалити накладні, які були створені в особистому кабінеті. Ці накладні хтось помилково використав (видрукував) при відправці з місця самообслуговування. Зараз вони висять у статусі "Готується до відправлення". Через них я не можу змінити свій неактивний номер телефону.
Регулярно цим м.. нагадую про необхідність видалення. Підтримки жодної. Відповідають по 15 днів. То пропонують звернутись на відділення (відділення цього зробити не може), то написати заяву (попросив зразок, 2 міс. надсилають), то накладні закриються автоматично (терміну не дають).
В мене звичайна проблема. Просто видалити накладні або змінити номер телефону в особистому кабінеті. А уявляєте собі, якщо у вас проблема, коли ви хочете від них компенсацію за пошкоджений чи втрачений товар. Та ви від них ніколи відповіді не дочекаєтесь, а тим більше компенсації.
отзыв
Комментарии к отзыву
Для вирішення даної ситуації колегам з профільного відділу потрібен логін до особистого кабінету чи номер карти клієнта Нової пошти, тож надайте, будь ласка, дану інформацію.
20450382530963
20450382529055
20450382528812
20450382528548
20450382527823
20450382527716
20450375014747
20450353528680