Шановні друзі по нещастю, хочу Вас проінформувати про ПРОДОВЖЕННЯ епопеї по втраті посилки. Коротко- 21.05.2021р. з відділення Нової пошти м.Київ було відправлено посилку з дитячим одягом на вік 6 років вагою 5 кг. Вартість заявлена була символічно мала в 200 грн.(справжня вартість 4 тис.грн.). Посилка мала була бути доставлена 22.05.2021р. в м.Чернівці. Посилка загублена в місці відправки, т.т. з Києва не виїзжала і висновок один, без варіантів, працівники Нової пошти її просто вкрали враховуючи її занижену вартість і велику вагу. Номер посилки 59000688596440. На цей допис Нова Пошта ввічливо пообіцяла розібратись... пришвидшити і т.д. ПРОДОВЖЕННЯ. Сьогодні, 31.05.2021р. Нова пошта відзвонилась і проінформувала, що саме моя посилка ЗГОРІЛА (Для встановлення факту пожежі чи придумування цього факту пішло цілих 11 днів). ПРОШУ від Нової Пошти відповіді на питання -де відповідні акти фіксації пожежі підписані в тому числі працівниками ДСНС. Якщо загорання було в приміщенні, то чи було спрацювання пожежної сигналізації (це теж фіксується в ДСНС), коли останній раз була перевірка приміщень на протипожежну безпеку, чи працює охоронно-пожежна сигналізація, чи персонал проходив інструктаж на знання правил протипожежної безпеки і коли? Чи Ваші приміщення є безпечними для роботи персоналу та зберігання відправлень? Якщо згоріла посилка в дорозі, то тут долучаються до фіксації події крім ДСНС ще і дорожня поліція. ПОРУШЕНІ ЗУ "Про захист прав споживачів", ЗУ «Про поштовий зв'язок», мораль і принцип "поштова безпека". ТОБТО ШАНОВНІ, НЕ ВІШАЙТЕ ЛАПШІ І НЕ ТРИМАЙТЕ ВАШИХ КЛІЄНТІВ ЗА МАЛООСВІЧЕНИХ ЛЮДЕЙ. Під сумнівом Ваша репутація та ліцензія оператора поштового зв'язку, згідно якої ви своїх обов' язки не виконуєте. P.S. Відправник компенсацію в 200 грн. вважає несправедливою і відмовляється отримувати.
Недостатки:
ПОРУШУЄТЬСЯ ЗУ "Про захист прав споживачів", ЗУ «Про поштовий зв'язок».
Нам справді прикро, що виникла така прикра ситуація, але, на жаль, ми не застраховані від форс-мажорних обставин. В авто, в якому транспортувалася посилка, виникла пожежа.
Розмір компенсації завжди відбувається в межах оголошеної вартості посилки, саме тому так важливо завжди вказувати реальну вартість відправлення.
Спочатку була версія від НП "посилка загубилась на сортувальній стрічці", а на одинадцятий день версія змінилась на "згоріла" ;)))))
МЕТА допису донести до споживачів послуг від Нової пошти "БУДЬТЕ ГОТОВІ ДОКУМЕНТАЬНО, МОРАЛЬНО І ДО ТАКОГО ПОВОРОТУ ПОДІЙ, МАКСИМАЛЬНО СЕБЕ УБЕСПЕЧУЙТЕ".
Спочатку була версія від НП "посилка загубилась на сортувальній стрічці", а на одинадцятий день версія змінилась на "згоріла" ;))))) брехливість і цинізм зашкалює.
Вы захотели сэкономить деньги на доставке и указать заниженную стоимость вам ее и выплатят. Если не согласны на 200 то вам ничего не вернут, ну либо бонус код на доставку (если вам от этого легче станет). Можете обратиться в суд, удачи вам в таком случае, но без чеков и всего остального вы снова ничего не добьётесь. Даже если чеки есть, как вы будете доказывать что ИМЕННО эту курточку и ИМЕННО эти вещи вы ложили в посылку? Вот и всё, к сожалению, тут сами виноваты что не указали полную стоимость
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Загубилась посилка, ПРОДОВЖЕННЯ допису від 28.05.2021р. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
На цей допис Нова Пошта ввічливо пообіцяла розібратись... пришвидшити і т.д.
ПРОДОВЖЕННЯ. Сьогодні, 31.05.2021р. Нова пошта відзвонилась і проінформувала, що саме моя посилка ЗГОРІЛА (Для встановлення факту пожежі чи придумування цього факту пішло цілих 11 днів). ПРОШУ від Нової Пошти відповіді на питання -де відповідні акти фіксації пожежі підписані в тому числі працівниками ДСНС. Якщо загорання було в приміщенні, то чи було спрацювання пожежної сигналізації (це теж фіксується в ДСНС), коли останній раз була перевірка приміщень на протипожежну безпеку, чи працює охоронно-пожежна сигналізація, чи персонал проходив інструктаж на знання правил протипожежної безпеки і коли? Чи Ваші приміщення є безпечними для роботи персоналу та зберігання відправлень? Якщо згоріла посилка в дорозі, то тут долучаються до фіксації події крім ДСНС ще і дорожня поліція.
ПОРУШЕНІ ЗУ "Про захист прав споживачів", ЗУ «Про поштовий зв'язок», мораль і принцип "поштова безпека".
ТОБТО ШАНОВНІ, НЕ ВІШАЙТЕ ЛАПШІ І НЕ ТРИМАЙТЕ ВАШИХ КЛІЄНТІВ ЗА МАЛООСВІЧЕНИХ ЛЮДЕЙ. Під сумнівом Ваша репутація та ліцензія оператора поштового зв'язку, згідно якої ви своїх обов' язки не виконуєте.
P.S. Відправник компенсацію в 200 грн. вважає несправедливою і відмовляється отримувати.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам справді прикро, що виникла така прикра ситуація, але, на жаль, ми не застраховані від форс-мажорних обставин. В авто, в якому транспортувалася посилка, виникла пожежа.
Розмір компенсації завжди відбувається в межах оголошеної вартості посилки, саме тому так важливо завжди вказувати реальну вартість відправлення.
МЕТА допису донести до споживачів послуг від Нової пошти "БУДЬТЕ ГОТОВІ ДОКУМЕНТАЬНО, МОРАЛЬНО І ДО ТАКОГО ПОВОРОТУ ПОДІЙ, МАКСИМАЛЬНО СЕБЕ УБЕСПЕЧУЙТЕ".