Сергей Отзыв написан 21 мая, 2021 год17 просмотров
1. Працівники Нової пошти не знають стандартів та правил пакування, саме через це заставляють навіть медичну вату відправляти в коробці, щоб не розбилась. 2. Працівники Нової пошти не знають рівняння вимірювання обємної ваги і саме через це ваші шкарпетки можуть відправити як кілограмове відправлення. 3. Дуже хамське відношення до клієнта і непрофесіоналізм! 4. Безбожні тарифи не доставку! 5. Ще більші тарифи на зворотню доставку! Ні в одній країні свту такого немає щоб за банківський перевод грошових коштів брали 20грн.+ 2відсотки Щоб всі зрозуміли це при зворотній доставці 10000грн. ви заплатете за звичайний перевод 220грн. Це страх, навіть в банках за перевод коштів беруть лише 0.5 відсотка а в деяких це взагалі нічого не коштує!!!
Думаю зі мною всі згодні, так що захищайте свої Права і не дозволяйте себе обманювати цій недолугій організації яка зганьбила себе вже по повній!
Хочемо поетапно відповісти на кожне Ваше зауваження:
1. Вата не розіб'ється і наші фахівці про це знають :) Але якщо вона займає багато місця, зручніше для транспортування розмістити її в коробку. Вата не має пласкої поверхні, яка зберігатиме форму, для цього потрібна коробка.
2. Знову ж, дивлячись, як запаковані шкарпетки. Це може бути пакет на 1 кг чи коробка, їх об'ємна вага стала. А загалом формула вимірювання об'ємної ваги виглядає так: (довжина(см) × ширина(см) × висота(см)) / 4 000.
3. Якщо зіткнулися з хамським ставленням, будь ласка, одразу зателефонуйте до контакт-центру й повідомте про інцидент. Працівники миттю в усьому розберуться.
4. Ми не підвищували базові тарифи з жовтня 2018 року. Свідомо не робили це і минулого року, розуміючи всю складність економічної ситуації, пов’язаної з пандемією та карантинними обмеженнями. Ми працювали на межі можливостей і допомагали країні боротися з ковідом, купуючи медичне обладнання та засоби захисту для лікарень. Але ми вимушені зробити незначне підвищення цін у зв’язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо.
5. Хочемо зауважити, що ми надаємо не просто послугу з переказу коштів, а й безпечне отримання товару. Ми турбуємося, щоб покупка здійснювалась не наосліп, а гарантуємо безпечну операцію купівлі-продажу. Але якщо Вас не влаштовує якийсь із згаданих моментів, будь ласка, користуйтеся передоплатою на умовах взаємодовіри з продавцем. Адже саме Вам вирішувати, як та де вигідно придбати товар.
Невже ви думаєте що всі дурники і повірять у вашу бзглузду відповідь :)???
У відповідь на вашу відповідь:
1.Ви хоч самі розумієте про що говорите? Якщо пресований заводський рулон займає багато місця то поклавши його в коробку він займе ше більше місця! Я думав це маразм вашого співробітника та видно у вас єпідемія!
2.Як розраховується обємна вага не вам мені розповідати, ваші стандарти я знаю краще за вас, після пояснення саме вашому працівнику як це робиться він погодився і змінив вагу. Так що проводьте навчання з працівниками!
3.Почитайте відгуки інших людей, хамське відношення це у вас також єпідемія і вас всіх потрібно вакцинувати від цього починаючи з керівництва.
4.Чому у всіх ваших конкурентів ціни в два рази нижчі і їх це влаштовує, да тому що ви просто знахабніли по повній!
5.Ви хоч самі зрозуміли що не дали відповідь а знову несете маразм? Я вам чітко сказав за розцінки на елементарний переказ коштів! Я з Германії робив переказ коштів в Україну і це мені обійшлося набагато дешевше ніж у вас по Україні!
Таке відчуття що вам просто ""накакати" на тих за чий рахунок ви живете! І дійсно Нова пошта це лишай на тілі України який обдирає свій народ!
Обман, это когда вам что то не договаривают или искажают информацию. А здесь все прозрачно и указано в договоре. Ваш выбор соглашаться на эти условия или нет
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обман клієнта на всьому! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2. Працівники Нової пошти не знають рівняння вимірювання обємної ваги і саме через це ваші шкарпетки можуть відправити як кілограмове відправлення.
3. Дуже хамське відношення до клієнта і непрофесіоналізм!
4. Безбожні тарифи не доставку!
5. Ще більші тарифи на зворотню доставку! Ні в одній країні свту такого немає щоб за банківський перевод грошових коштів брали 20грн.+ 2відсотки
Щоб всі зрозуміли це при зворотній доставці 10000грн. ви заплатете за звичайний перевод 220грн. Це страх, навіть в банках за перевод коштів беруть лише 0.5 відсотка а в деяких це взагалі нічого не коштує!!!
Думаю зі мною всі згодні, так що захищайте свої Права і не дозволяйте себе обманювати цій недолугій організації яка зганьбила себе вже по повній!
отзыв
Комментарии к отзыву
Хочемо поетапно відповісти на кожне Ваше зауваження:
1. Вата не розіб'ється і наші фахівці про це знають :) Але якщо вона займає багато місця, зручніше для транспортування розмістити її в коробку. Вата не має пласкої поверхні, яка зберігатиме форму, для цього потрібна коробка.
2. Знову ж, дивлячись, як запаковані шкарпетки. Це може бути пакет на 1 кг чи коробка, їх об'ємна вага стала. А загалом формула вимірювання об'ємної ваги виглядає так: (довжина(см) × ширина(см) × висота(см)) / 4 000.
3. Якщо зіткнулися з хамським ставленням, будь ласка, одразу зателефонуйте до контакт-центру й повідомте про інцидент. Працівники миттю в усьому розберуться.
4. Ми не підвищували базові тарифи з жовтня 2018 року. Свідомо не робили це і минулого року, розуміючи всю складність економічної ситуації, пов’язаної з пандемією та карантинними обмеженнями. Ми працювали на межі можливостей і допомагали країні боротися з ковідом, купуючи медичне обладнання та засоби захисту для лікарень. Але ми вимушені зробити незначне підвищення цін у зв’язку зі зростанням цін на пальне, комунальні послуги, інфляцією тощо.
5. Хочемо зауважити, що ми надаємо не просто послугу з переказу коштів, а й безпечне отримання товару. Ми турбуємося, щоб покупка здійснювалась не наосліп, а гарантуємо безпечну операцію купівлі-продажу. Але якщо Вас не влаштовує якийсь із згаданих моментів, будь ласка, користуйтеся передоплатою на умовах взаємодовіри з продавцем. Адже саме Вам вирішувати, як та де вигідно придбати товар.
У відповідь на вашу відповідь:
1.Ви хоч самі розумієте про що говорите? Якщо пресований заводський рулон займає багато місця то поклавши його в коробку він займе ше більше місця! Я думав це маразм вашого співробітника та видно у вас єпідемія!
2.Як розраховується обємна вага не вам мені розповідати, ваші стандарти я знаю краще за вас, після пояснення саме вашому працівнику як це робиться він погодився і змінив вагу. Так що проводьте навчання з працівниками!
3.Почитайте відгуки інших людей, хамське відношення це у вас також єпідемія і вас всіх потрібно вакцинувати від цього починаючи з керівництва.
4.Чому у всіх ваших конкурентів ціни в два рази нижчі і їх це влаштовує, да тому що ви просто знахабніли по повній!
5.Ви хоч самі зрозуміли що не дали відповідь а знову несете маразм? Я вам чітко сказав за розцінки на елементарний переказ коштів! Я з Германії робив переказ коштів в Україну і це мені обійшлося набагато дешевше ніж у вас по Україні!
Таке відчуття що вам просто ""накакати" на тих за чий рахунок ви живете! І дійсно Нова пошта це лишай на тілі України який обдирає свій народ!