Ирина Ukraine, Balta Отзыв написан 30 апреля, 2021 год51 просмотр
ВІдправляла 2 вантажі клієнтам, обираючи службу доставки прораховувала вартість на сайті НП, потом позвонила їм на гарячу лінію вони мені також порахували вартість доставки, перший вантаж: Ліжко було 65 кг об'ємна вага або 0,26 м³, 3 коробки, ціну назвали 420 грн, другий вантаж 111 кг об'ємна вага або 0,536 м³, 3 коробки ціну назвали 750 грн. Міст Експрес назвав ціни 390 и 620 грн, але терміни були довші, обговоривши з клієнтами що різниця не дуже велика, клієнти скинули мені вартість доставки на карту. Накладні робила сама в особистому кабінеті НП, відправкою займаюсь не я особисто, курьер заніс товар на пошту з наклеїними накладними, товар транспортувався в розіброному вигляді, запакований в заводську упаковку виробника, по всім правилам, картонна коробка з ущільнювачем.
Слідкуватись посилки почали вже з вартістю 775 и 1055 грн. позвонила на горячу лінія запитати в чому справа, виявилось що додали деревяний короб і відповідні збільшили об'ємну вагу и 65 до 96 и 111 до 199 кг відповідно.
Я вважаю дані дії цілком незаконними, на сайті в правилах пересилки меблів немає інформації про обов'язкове пакуванні в деревяний короб, (в нього пакують вантаж який запакований не по правилам компанії НП або не запакований взагалі) подавши скаргу отримала інформацію що це прописано в їх внутрішніх правилах.
Питання яким чином я як клієнт можу бачити їх внутрішню інформацію??? Чому при дзвінку на горячу лінію коли мною були озвучені всі параметри, вага відправки меня назвали ціну не згадавши про додаткову упаковку???
Заплатила на 630 грн більше ніж було заявлено в створених ТТН, на сайті і в контакт центрі Нової Пошти,
Все що запропонувати в контакт центрі це 1 промо код на доставку 30 кг (вартість в районі 100 грн) Це просто смішно.
Зайшовши залишити відгук і почитавши інші відгуки зрозуміла що це загальна політика компанії.
Після вихідних планую подати скаргу відділ захисту прав споживачів, хоча не впевнена що це на щось вплине.
Клієнтам буду рекомендувати інші служби доставки, і сама не буду користуватись послугами даної компанії, якщо буде інший вибір.
Відчуття що ти лох і НП дурить як хоче всіх
Достоинства:
Всі плюси перекривають Мінусами
Недостатки:
Дурять людей на вартості доставки, напарюють додаткову упаковку без відома відправника
Нам щиро шкода за неприємний інцидент, який виник :( Орієнтуємо, що прорахувати вартість перевезення на сайті компанії, або за допомогою наших колег з контакт-центру можливо лише орієнтовно, оскільки відсутня змога бачити вантаж та зорієнтувати чи надійно він спакований для приймання до перевезення. Точну суму та всі деталі можуть озвучити лише в момент відправки співробітники відділення. Компанія бере на себе відповідальність за доставку вантажу цілим, саме тому турбується за якість його пакування, тому співробітники відділення пакують посилки згідно із правилами, які розміщено на сайті компанії, якщо пакування відправника їм не відповідає.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обман на вартості доставки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
перший вантаж: Ліжко було 65 кг об'ємна вага або 0,26 м³, 3 коробки,
ціну назвали 420 грн,
другий вантаж 111 кг об'ємна вага або 0,536 м³, 3 коробки
ціну назвали 750 грн.
Міст Експрес назвав ціни 390 и 620 грн, але терміни були довші, обговоривши з клієнтами що різниця не дуже велика, клієнти скинули мені вартість доставки на карту.
Накладні робила сама в особистому кабінеті НП, відправкою займаюсь не я особисто, курьер заніс товар на пошту з наклеїними накладними, товар транспортувався в розіброному вигляді, запакований в заводську упаковку виробника, по всім правилам, картонна коробка з ущільнювачем.
Слідкуватись посилки почали вже з вартістю 775 и 1055 грн.
позвонила на горячу лінія запитати в чому справа, виявилось що додали деревяний короб і відповідні збільшили об'ємну вагу и 65 до 96 и 111 до 199 кг відповідно.
Я вважаю дані дії цілком незаконними, на сайті в правилах пересилки меблів немає інформації про обов'язкове пакуванні в деревяний короб, (в нього пакують вантаж який запакований не по правилам компанії НП або не запакований взагалі)
подавши скаргу отримала інформацію що це прописано в їх внутрішніх правилах.
Питання яким чином я як клієнт можу бачити їх внутрішню інформацію???
Чому при дзвінку на горячу лінію коли мною були озвучені всі параметри, вага відправки меня назвали ціну не згадавши про додаткову упаковку???
Заплатила на 630 грн більше ніж було заявлено в створених ТТН, на сайті і в контакт центрі Нової Пошти,
Все що запропонувати в контакт центрі це 1 промо код на доставку 30 кг (вартість в районі 100 грн) Це просто смішно.
Зайшовши залишити відгук і почитавши інші відгуки зрозуміла що це загальна політика компанії.
Після вихідних планую подати скаргу відділ захисту прав споживачів, хоча не впевнена що це на щось вплине.
Клієнтам буду рекомендувати інші служби доставки, і сама не буду користуватись послугами даної компанії, якщо буде інший вибір.
Відчуття що ти лох і НП дурить як хоче всіх
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро шкода за неприємний інцидент, який виник :( Орієнтуємо, що прорахувати вартість перевезення на сайті компанії, або за допомогою наших колег з контакт-центру можливо лише орієнтовно, оскільки відсутня змога бачити вантаж та зорієнтувати чи надійно він спакований для приймання до перевезення. Точну суму та всі деталі можуть озвучити лише в момент відправки співробітники відділення. Компанія бере на себе відповідальність за доставку вантажу цілим, саме тому турбується за якість його пакування, тому співробітники відділення пакують посилки згідно із правилами, які розміщено на сайті компанії, якщо пакування відправника їм не відповідає.