Замовила відправлення з міста Київ до м. Кролевець, Сумської обл. і оплатила повністю. Відправник відправив, дякую. Відправлення знаходиться у відділенні м. Кролевця з суботи, але забрати я його не можу, бо якась роззява на Новій пошті видалила його з бази. Тобто, саме відправлення є, але в базі його нема. На гарячій лінії вже два дні мені морочать голову і відфутболюють ще на пів дня очікування, при чому, мабуть, моє звернення ніде не фіксують, бо кожному новому оператору пояснюю, чому ж саме мені хочеться з ними поговорити. Цікаво, знущання над клієнтами входить до переліку оплати за доставку, чи це по окремому тарифу?
Недостатки:
Дорого, не уважні при відправці і можуть відіслати відправлення зовсім в інше місто, а потім ще намагаються здерти кошти за подвійну доставку, яку зробили самі помилково. Коли ж відправник відмовляється, то хамству немає ліку.
Перепрошуємо за тривале очікування відповіді. Якщо питання все ще актуальне, напишіть нам, будь ласка, номер накладної. Долучимось до з'ясування обставин за ситуацією. Завчасно дякуємо.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Замовлення не можу забрати. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за тривале очікування відповіді. Якщо питання все ще актуальне, напишіть нам, будь ласка, номер накладної. Долучимось до з'ясування обставин за ситуацією. Завчасно дякуємо.