Сергей Отзыв написан 14 февраля, 2021 год79 просмотров
Нова Пошта будь добра измени порядок получения посылок в разделе осмотр - на обязательное глубокое обследование посылки так как проводить осмотр 100 л бойлера высотой в 1,5 метра , весом 30 кг.,в сумеречном тесном складе на бетонном полу в - 8 ,от.№1ул.Кооперативная 32 Г, ,Криничанский район,Днепропетровская область, мягко говоря не совсем удобно.Только дома при полной распаковке имеем вмятину на баке с повреждением упаковочного пенопласта и заводской упаковки. Отделение в отказ так как посылку уже получили.Магазин в отмороз так как товар отправлен в идеале.По итогу вот такая фигня. Имеется два вопроса- во первых Нова Пошта ,если это не ваша вина, то вам действительно пофиг в каком состоянии принимать посылки от отправителя?;во вторых ,если это ваш пр____еб , то вы там глумитесь над посылками что ли ?? Уважаемые клиенты конторы "Нова Пошта" при использовании ЕЕ услуг не осматривайте а тщательнейшим образом ГЛУБОКО ОБСЛЕДУЙТЕ целосность своих посылок!!!!!!
Маємо відповідь стосовно Вашого звернення, відділення призначено для видачі, та відправлення габаритних товарів, відповідно має складський вигляд, та об'єктивної потреби в обігріві саме складської частини немає. Зауваження стосовно комфорту від клієнтів, відділення не отримувало. Ми хочемо, щоб кожному клієнту було зручно, та комфортно, проте також просимо завжди залишатися об'єктивними, і ставитися до нашої роботи з розумінням
Добрий день, Сергію! Запевняємо Вас, що ми вкрай дбайливо ставимося до посилочок, що потрапляють у наші руки. Але інколи трапляються форс-мажорні обставини
Радует ,что ваша организация хотя бы читает отзывы , но пора уже делать выводы а не тупо зарабатывать деньги - мы же ,по заверениям правительства ,европейская страна или нет.Ну и на последок- данный урок надеюсь мной усвоен на будущее при работе с такими сервисами и "інколи трапляються форс-мажорні обставини " стоили мне 5051,00грн.
Добрий день, Сергію! Запевняємо Вас, що ми вкрай дбайливо ставимося до посилочок, що потрапляють у наші руки. Але інколи трапляються форс-мажорні обставини. Тож напишіть, будь ласка, номер накладної, за яким отримували вантаж, щоб ми передали дану ситуацію на розгляд до наших колег із відділу компенсацій.
Доброго ранку, Сергію! Вже передали ситуацію на розгляд до колег із відділу компенсацій. Щойно отримаємо відповідь, обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Добрий день, Сергію! Колеги із відділу компенсацій ретельно перевірили інформацію та переглянули фото/відео матеріали на всьому шляху слідування вантажу, але грубих маніпуляцій, що могли призвести до таких пошкоджень не виявили.
Щоб подібні непорозуміння більше не виникали, радимо оглядати вантаж безпосередньо у відділенні, в присутності співробітника компанії, аби одразу зафіксувати недоліки та скласти акт примайння/видачі відправлення. Таким чином розгляд ситуації буде більш коректним та інформативним.
Наразі вина компанії "Нова Пошта" відсутня.
Щиро сподіваємось на розуміння та бажаємо гарного дня!
Сподіватиь на моє розуміння вам не варто та і день не гарний.А в майбутньому при користуванні послугами НП ,так як на данний час у вас монопольне положення в таких свльських місцевостях країни ,приділю набагато більше уваги тому , щоб оплачені мною послуги за вашими тарифами були виконані вами в повному обсязі .
Як зазначили раніше, об'єктивної потреби в обігріві саме складської частини немає. Та ми прийняли Ваше зауваження до уваги. Бажаємо вам гарного вечора.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Обязательное обследование а не осмотр посылок !!!!!!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отделение в отказ так как посылку уже получили.Магазин в отмороз так как товар отправлен в идеале.По итогу вот такая фигня.
Имеется два вопроса- во первых Нова Пошта ,если это не ваша вина, то вам действительно пофиг в каком состоянии принимать посылки от отправителя?;во вторых ,если это ваш пр____еб , то вы там глумитесь над посылками что ли ??
Уважаемые клиенты конторы "Нова Пошта" при использовании ЕЕ услуг не осматривайте а тщательнейшим образом ГЛУБОКО ОБСЛЕДУЙТЕ целосность своих посылок!!!!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо відповідь стосовно Вашого звернення, відділення призначено для видачі, та відправлення габаритних товарів, відповідно має складський вигляд, та об'єктивної потреби в обігріві саме складської частини немає. Зауваження стосовно комфорту від клієнтів, відділення не отримувало. Ми хочемо, щоб кожному клієнту було зручно, та комфортно, проте також просимо завжди залишатися об'єктивними, і ставитися до нашої роботи з розумінням
Завчасно дякуємо.
" Запевняємо Вас, що ми вкрай дбайливо ставимося до посилочок, що потрапляють у наші руки. Але інколи трапляються форс-мажорні обставини
Щоб подібні непорозуміння більше не виникали, радимо оглядати вантаж безпосередньо у відділенні, в присутності співробітника компанії, аби одразу зафіксувати недоліки та скласти акт примайння/видачі відправлення. Таким чином розгляд ситуації буде більш коректним та інформативним.
Наразі вина компанії "Нова Пошта" відсутня.
Щиро сподіваємось на розуміння та бажаємо гарного дня!
Як зазначили раніше, об'єктивної потреби в обігріві саме складської частини немає. Та ми прийняли Ваше зауваження до уваги. Бажаємо вам гарного вечора.