Anna Bortnik Отзыв написан 8 февраля, 2021 год54 просмотра
"Нова пошта - нові правила" - єхидно сказав мені працівник, відмовившись надсилати посилку в моєму пакунку, а, розпакував її, відмовився взагалі, бо там продукти. Тиждень тому можна було, сьогодні у них нові правила. А те, що товари приходять поламані - не їхня вина, то не так спакували.
Черги завжди. Працювала одна каса, два інші працівники створювали видимість діяльності.
Хочемо повідомити, що продукти харчування завжди були заборонені для перевезення, винятком є продукти у вакуумній упаковці з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму і про це зазначено на упаковці.
Для нас головне - задоволений клієнт, хоча й не заперечуємо той факт, що форс-мажорні ситуації виникають теж, але це нас не лякає, бо кожен працівник компанії докладає свої зусилля для розвитку нашої справи.
Будь ласка, напишіть назву міста, номер відділення, дату й час коли стався інцидент, а ми обов'язково звернемося до керівника відділення, аби вжили заходів та провели бесіду з працівниками відділення. Сподіваємося, що не втратимо Вас, як клієнта. Наперед дякуємо за відповідь.
Тоді в мене виникає питання: а чому ж завжди можна було?) І чому ту нещасну журавлину мені запропонували надсилати замороженою? Що з нею станеться на шляху до отримувача?)
335 відділення м. Києва. 08.02.2020 р. Приблизно о 18:00 годині.
І минулого тижня не можна було. Те, що працівник приймав - він порушував правила на свій страх і ризик. У випадку, якщо б це створило якісь проблеми компанії - він би про це пошкодував.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова пошта - нові правила - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
А те, що товари приходять поламані - не їхня вина, то не так спакували.
Черги завжди. Працювала одна каса, два інші працівники створювали видимість діяльності.
отзыв
Комментарии к отзыву
Хочемо повідомити, що продукти харчування завжди були заборонені для перевезення, винятком є продукти у вакуумній упаковці з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму і про це зазначено на упаковці.
Для нас головне - задоволений клієнт, хоча й не заперечуємо той факт, що форс-мажорні ситуації виникають теж, але це нас не лякає, бо кожен працівник компанії докладає свої зусилля для розвитку нашої справи.
Будь ласка, напишіть назву міста, номер відділення, дату й час коли стався інцидент, а ми обов'язково звернемося до керівника відділення, аби вжили заходів та провели бесіду з працівниками відділення. Сподіваємося, що не втратимо Вас, як клієнта. Наперед дякуємо за відповідь.
335 відділення м. Києва. 08.02.2020 р. Приблизно о 18:00 годині.
Щодо обслуговування, то передали інформацію про інцидент керівництву відділення, аби було вжито заходів та проведено бесіду з працівниками відділення.
Докладемо максимум зусиль, щоб подальші Ваші візити у відділення були з посмішкою. Гарного Вам дня!
А заморожена вона б не потекла, як мені рекомендували?))