Ми - підпрємство, щотижня маємо поставки з Харкова до Дніпра, це зазвичай 1 день. За грудень 2020 року Нова пошта на 2-3 дні затримала нам ШІСТЬ вантажів, що збило виробничий цикл і внаслідок чого ми понесли критичі збитки як матеріальні, так і моральні (що таке отримання пождарунку для дитини перед святами розуміють всі, а звинувачували покупці нас, не НП). Одну посилку вони просто відправили іншій людині в інше місто (оцінка вартості десяти тисяч гривень) і тільки завдяки порядності тої людини ми з великою затримкою отримали свій вантаж. Доставку ми оплатили одразу онлайн, і повторну пересилку до себе знову. Три вантажі прийшли подряпаними і пошкодженими (звертаю увагу, ми- виробництво, вантажі великі, оцінка вартості - тисячі і тисячі, доставка відповідно не дешева теж) По всім випадкам залишили претензії. Нова пошта сьогодні подарувала нам ОДИН промокод на отримання одного вантажу як компенсацію..... Місяь затримок, втрат, пошкоджень, простоїв для нас і один промокод. Гіршого ставлення до своєї робти ніж у НП важко уявити Доречі сьогодні отримали новий вантаж, знову пошкоджений.
п.с. Я не буду казати про те, що НП відверто накручує об'єм вантажів, це знають всі. Не буду казати про те, що на відділеннях постійно немає пакетів і крихітні посилочки доводиться відправляти у великих коробках. Я не буду казати про те, що посилки які мають зберігатися 5 робочих днів (за угодою ФОП відправляються назад через 4 дні) і гроші за повторну відправку покупцю вони тупо автоматично списують з ФОПа по безналу, нам доводиться постійно проводити звіти і перерахунки.
Шановні представники НП, чесно і від всієї душі бажаємо комусь обійти Вас на ниві "доставок майбутнього" , Ви втратили і совість і професіоналізм, колись ви справді були класні.
Дуже прикро, що Ви не задоволені нашою робою. Ні в якому разі не хотіли підводити та розчаровувати Вас. Запевняємо, що ми докладаємо багато зусиль, щоб надавати якісні послуги нашим клієнтам. На жаль, іноді трапляються й неприємні ситуації, але ми завжди готові нести за них відповідальність, якщо є провина компанії.
Щоб розібратися в цих питаннях, нам потрібна більш детальна інформація та номери накладних, за якими виникали проблеми. Залюбки переглянемо ці ситуації потворно, щоб упевнитися в правильності рішення за ними, адже ми також прагнемо справедливості та відповідності правилам.
Вже по кілька разів надсилали вам і номери і фото і по кожній - нуль емоцій. А відповіді у вас красиві, ми деякі навіть собі запозичили для розсилки покупцям коли шось помиляємося. Тільки на відміну від вас, ми, маленька компані, компенсуємо свої помилки після красивих відповідей.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Збитки на тисячі, компенсація 100 грн. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Одну посилку вони просто відправили іншій людині в інше місто (оцінка вартості десяти тисяч гривень) і тільки завдяки порядності тої людини ми з великою затримкою отримали свій вантаж. Доставку ми оплатили одразу онлайн, і повторну пересилку до себе знову.
Три вантажі прийшли подряпаними і пошкодженими (звертаю увагу, ми- виробництво, вантажі великі, оцінка вартості - тисячі і тисячі, доставка відповідно не дешева теж)
По всім випадкам залишили претензії.
Нова пошта сьогодні подарувала нам ОДИН промокод на отримання одного вантажу як компенсацію.....
Місяь затримок, втрат, пошкоджень, простоїв для нас і один промокод.
Гіршого ставлення до своєї робти ніж у НП важко уявити
Доречі сьогодні отримали новий вантаж, знову пошкоджений.
п.с. Я не буду казати про те, що НП відверто накручує об'єм вантажів, це знають всі.
Не буду казати про те, що на відділеннях постійно немає пакетів і крихітні посилочки доводиться відправляти у великих коробках.
Я не буду казати про те, що посилки які мають зберігатися 5 робочих днів (за угодою ФОП відправляються назад через 4 дні) і гроші за повторну відправку покупцю вони тупо автоматично списують з ФОПа по безналу, нам доводиться постійно проводити звіти і перерахунки.
Шановні представники НП, чесно і від всієї душі бажаємо комусь обійти Вас на ниві "доставок майбутнього" , Ви втратили і совість і професіоналізм, колись ви справді були класні.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро, що Ви не задоволені нашою робою. Ні в якому разі не хотіли підводити та розчаровувати Вас. Запевняємо, що ми докладаємо багато зусиль, щоб надавати якісні послуги нашим клієнтам. На жаль, іноді трапляються й неприємні ситуації, але ми завжди готові нести за них відповідальність, якщо є провина компанії.
Щоб розібратися в цих питаннях, нам потрібна більш детальна інформація та номери накладних, за якими виникали проблеми. Залюбки переглянемо ці ситуації потворно, щоб упевнитися в правильності рішення за ними, адже ми також прагнемо справедливості та відповідності правилам.