Володимир Отзыв написан 13 января, 2021 год71 просмотр
04.01.2021 при отриманні посилки 59000630366300 як завжди проводив огляд на місці. Перше що кинулось в око - товар в ящику лежав насипом, що нетипово для відправника, він завжди охайно і щільно все вкладає. Почав перераховувати вміст посилки згідно доданої накладної і не дорахувався однієї одиниці товару вартістю 2500 грн, про що відразу повідомив оператору. Зателефонував відправнику, уточнити вміст та порядок пакування посилки. За описом пакування відправника і оглядом посилки було помітно, що посилка відкривалася, оскільки відправник користувався лише чорним скотчем, а посилка поверх чорного була оклеєна прозорим скотчем. Вага посилки при відправленні складала 9,73 кг, про що свідчить етикетка на посилці. Контрольне зважування показало лише 4,7 кг. Оператори претензію прийняли без питань, оскільки є явна крадіжка товару з посилки. 08.01.2021 в мобільному додатку прийшло повідомлення, що претензія прийнята до розгляду і відповідь буде надана на протязі 3-х днів. Сьогодні вже 13.01.2021 а відповіді я ніякої не дочекався. Сьогодні декілька разів намагався вияснити стан розгляду претензії на гарячій лінії, але оператори, почувши що питання стосується претензії, відразу кладуть слухавку. Напевно треба йти в поліцію писати заяву на відкриття кримінального провадження по факту крадіжки.
В ході розгляду претензії встановлено, що вантаж на перевезення було прийнято в запакованому стані, вміст не оглядався, послуги з додаткового пакування не надавалися. При прийманні фактична вага відправлення не визначалася, було визначено об'ємну вагу, котру було зазначено як об'ємну та фактичну. За маршрутом транспортування фіксація порушення цілісності пакування не відбувалася. Вантаж було видано в цілісному пакуванні. Проведеною перевіркою доказів часткової втрати відправлення не знайдено. Письмову відповідь за претензією Вам вже відправлено.
То й де ваша відповідь? Ще 13 числа мені менеджер по телефону казав, що відповідь мені прийде на 5-те відділення на протязі 5-ти днів. Вже 22 число, а відповіді і досі нема?
Вирішили відфутболити? Зі мною такий варіант не пройде.
Я більш ніж впевнений, що ви навіть не перевіряли жодної інформації по моїй претензії.
Коробка була аби як переклеєна прозорим скотчем поверх чорного, яким оклеював відправник.
Фактична вага відправлення, наголошую - ФАКТИЧНА, складала 9,73 кг, про що свідчить чек 74 відділення.
Не хочете по-доброму, будете відповідати згідно чинного Законодавства.
3. Умови та обставини, які впливають на визначення розміру компенсації за пошкодження або втрату поштового відправлення.
Згідно ст. 18 Закону № 2759-IІІ оператор несе перед клієнтом матеріальну відповідальність у наступних випадках:
– за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення – повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв’язку та штраф у розмірі 25% вартості цих послуг.
А ще адвокат думає яку суму моральної шкоди нарахувати, та відшкодування своїх послуг виставить по максимальному тарифу.
Володимире, колеги з відділу компенсації кожні ситуацію розглядають індивідуально та з урахуванням всіх деталей. Письмова відповідь щодо претензії буде Вам надана.
чекаю до 18.01 (10 днів після початку розгляду претензії) - якщо питання не вирішується то буде заява в поліцію про відкриття кримінального провадження по факту крадіжки
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Крадіжка товару з посилки - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Напевно треба йти в поліцію писати заяву на відкриття кримінального провадження по факту крадіжки.
отзыв
Комментарии к отзыву
В ході розгляду претензії встановлено, що вантаж на перевезення було прийнято в запакованому стані, вміст не оглядався, послуги з додаткового пакування не надавалися. При прийманні фактична вага відправлення не визначалася, було визначено об'ємну вагу, котру було зазначено як об'ємну та фактичну. За маршрутом транспортування фіксація порушення цілісності пакування не відбувалася. Вантаж було видано в цілісному пакуванні. Проведеною перевіркою доказів часткової втрати відправлення не знайдено. Письмову відповідь за претензією Вам вже відправлено.
Гарного дня!
Ото понабирали штат крадіїв та брехунів...
Я більш ніж впевнений, що ви навіть не перевіряли жодної інформації по моїй претензії.
Коробка була аби як переклеєна прозорим скотчем поверх чорного, яким оклеював відправник.
Фактична вага відправлення, наголошую - ФАКТИЧНА, складала 9,73 кг, про що свідчить чек 74 відділення.
Не хочете по-доброму, будете відповідати згідно чинного Законодавства.
3. Умови та обставини, які впливають на визначення розміру компенсації за пошкодження або втрату поштового відправлення.
Згідно ст. 18 Закону № 2759-IІІ оператор несе перед клієнтом матеріальну відповідальність у наступних випадках:
– за часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки з оголошеною цінністю, листа або бандеролі з оголошеною цінністю з описом вкладення – повернення (відшкодування) вартості вкладення або його пошкодженої частини згідно з описом, вартості послуг поштового зв’язку та штраф у розмірі 25% вартості цих послуг.
А ще адвокат думає яку суму моральної шкоди нарахувати, та відшкодування своїх послуг виставить по максимальному тарифу.