Станіслав Отзыв написан 19 ноября, 2020 год36 просмотров
Дуже хочеться підняти питання безпеки на відділеннях нової пошти. Питання це назріло в мене давно. А остання подія просто кричить запитанням : то як так ? Отже спочатку. Я особисто робив відправку декількох посилок з відділення нової пошти. була палета та декілька посилок поменше. Оскільки ми дбаємо про наших клієнтів, посилки пакуємо самостійно на відділенні. Доречі, це окрема тема - одна дама при мені отримала дзеркало з пошкодженими ліхтариками. Дзеркало було замотане у картон без підкладки, а у її квітанції було вказано доп плата за пінопласт. І вона не мовчала, вона там дуже голосно висловлювала своє відношення до ситуації. Спакувавши паллету я надрукував наліпки біля сканера самообслуговування і на паллету зверху поклав інші посилки. В мене було бажання прибрати паллету подалі у приміщення, я ходив у пошуках рокли - але повірте - це той ще квест. І хоча мені вже надходила відповідь на моє неодноразове звернення - що рокл хватає, доповідаю - це пізд**ж. Постійний наплив службових авто не залишає можливості клієнтам вільно переміщатись. Це не постійно, тільки у часи пік. Зразком органічного співіснування можна привести приклад : відділення 1 Нової Пошти у м Вишневе. Там службові авто відділені від коієнтських. Тепер по суті. Палета залишилась на рампі. Через деякий час сторонній автомобіль рухався заднім ходом для вигрузки, заїхав углуб рампи та збив палету з моїми посилками. Потім цей водій спокійнісінько став і почав скидати на купу речі, які йому не належать. Пізніше посилки поїхали по напрямкам. Але що збісило найбільше : відсутність будь якої відповідальності зі сторони порушника пдр, так і зі сторони перевізника. Всю ситуацію мені довелося розслідувати особисто. За дві доби зі сторони нп ніяких належних дій. Прошу пояснити по суті. Чому така ситуація і чи плануєте якось на неї впливати ?
Достоинства:
уважні працівники оператори зручна система особистого кабінета та покриття по країні
Недостатки:
відсутність контролю та особистої відповідальності
Зорієнтуйте, будь ласка, за яким саме номером накладної Ви відправляли посилку, аби більш предметно перевірити інформацію та долучитися до її вирішення.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
спасіння тонучих справа рук саміх тонучих - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Питання це назріло в мене давно. А остання подія просто кричить запитанням : то як так ?
Отже спочатку. Я особисто робив відправку декількох посилок з відділення нової пошти. була палета та декілька посилок поменше.
Оскільки ми дбаємо про наших клієнтів, посилки пакуємо самостійно на відділенні. Доречі, це окрема тема - одна дама при мені отримала дзеркало з пошкодженими ліхтариками. Дзеркало було замотане у картон без підкладки, а у її квітанції було вказано доп плата за пінопласт. І вона не мовчала, вона там дуже голосно висловлювала своє відношення до ситуації.
Спакувавши паллету я надрукував наліпки біля сканера самообслуговування і на паллету зверху поклав інші посилки.
В мене було бажання прибрати паллету подалі у приміщення, я ходив у пошуках рокли - але повірте - це той ще квест. І хоча мені вже надходила відповідь на моє неодноразове звернення - що рокл хватає, доповідаю - це пізд**ж.
Постійний наплив службових авто не залишає можливості клієнтам вільно переміщатись. Це не постійно, тільки у часи пік.
Зразком органічного співіснування можна привести приклад : відділення 1 Нової Пошти у м Вишневе. Там службові авто відділені від коієнтських.
Тепер по суті. Палета залишилась на рампі.
Через деякий час сторонній автомобіль рухався заднім ходом для вигрузки, заїхав углуб рампи та збив палету з моїми посилками. Потім цей водій спокійнісінько став і почав скидати на купу речі, які йому не належать. Пізніше посилки поїхали по напрямкам. Але що збісило найбільше : відсутність будь якої відповідальності зі сторони порушника пдр, так і зі сторони перевізника. Всю ситуацію мені довелося розслідувати особисто. За дві доби зі сторони нп ніяких належних дій. Прошу пояснити по суті. Чому така ситуація і чи плануєте якось на неї впливати ?
отзыв
Комментарии к отзыву
Зорієнтуйте, будь ласка, за яким саме номером накладної Ви відправляли посилку, аби більш предметно перевірити інформацію та долучитися до її вирішення.