sazws Отзыв написан 20 августа, 2020 год44 просмотра
Как было в 90-х: рэкет вызывали? нет? за ложный вызов сто рублей.
С 11 августа рассказывают, что якобы моя посылка 20600016177063 закрыта в неработающем почтомате. При этом я заказывал доставку на отделение 136, а ни в какой ни почтомат.
Признали, что почтомат нерабочий, и после этого 10 дней не отдают, требуют плату за переадресацию.
Подозреваю, что лежит посылка на складе или том же 136-м отделении, просто НП взяла курс на получение двойной оплаты за каждую услугу.
Как говорится: доставку на почтомат заказывали? нет? он поломался, с вас сто рублей!
Ще раз хочемо принести вибачення за цю проблему, яка виникла :( Наразі її усунено, вантаж техніками вилучено та відправлено у Відділення №136. Найближчим часом Ви отримаєте повідомлення про доставку.
Розуміємо, що ситуація неприємна, та бачимо, що зверталися до наших колег з контакт-центру. Наразі проблемою займається технічна підтримка по роботі з поштоматами, зі свого боку проконтролюємо хід її вирішення. Ми приносимо щирі вибачення за цю ситуацію, що склалася. Додатково напишемо Вам за результатами.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Мелкий рэкет с крупными неприятностями для людей - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
С 11 августа рассказывают, что якобы моя посылка 20600016177063 закрыта в неработающем почтомате. При этом я заказывал доставку на отделение 136, а ни в какой ни почтомат.
Признали, что почтомат нерабочий, и после этого 10 дней не отдают, требуют плату за переадресацию.
Подозреваю, что лежит посылка на складе или том же 136-м отделении, просто НП взяла курс на получение двойной оплаты за каждую услугу.
Как говорится: доставку на почтомат заказывали? нет? он поломался, с вас сто рублей!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ще раз хочемо принести вибачення за цю проблему, яка виникла :( Наразі її усунено, вантаж техніками вилучено та відправлено у Відділення №136. Найближчим часом Ви отримаєте повідомлення про доставку.
Розуміємо, що ситуація неприємна, та бачимо, що зверталися до наших колег з контакт-центру. Наразі проблемою займається технічна підтримка по роботі з поштоматами, зі свого боку проконтролюємо хід її вирішення. Ми приносимо щирі вибачення за цю ситуацію, що склалася. Додатково напишемо Вам за результатами.