Відправлення 20450260632011 ніякої фірмової коробки НЕ було. От скріншот з відеокамери з нашого офісу, це саме ця коробка, ви відверто збрехали нам.
Та ви не відповіли на жодне наше запитання:
1. Навіщо доупаковувати вживаний товар який вже був добре упакованим в НЕ фірмову коробку? 2. Чому ніхто не повідомив нас що буде якась додаткова, платна, доупаковка? 3. Чому за доупаковку повинен платити саме відправник, якщо це ПромОплата? 4. Чи дійсно проводилася доупаковка?, можливо її не було, та це просто здирництво. Як це перевірити клієнту?
У вас ж є відео з відділення, ви знали що ніякої фірмової коробки не було. Але відверто брешете нам та постіно повторюєте що була фірмова коробка. Це жалюгідно та некомпетентно. Позорище!
З приводу даного питання вже надавали грунтовну відповідь. Рахунок виставили за пакування у пласку коробку на 1 кг і щодо цієї ситуації з Вами вже спілкувався персональний менеджер (про зміну правил). Тобто, фірмові коробки мають доупаковувати у коробку "Нова Пошта", або у будь-яку транспортну коробку самого клієнта (не у фірмову). З цими умовами можна ознайомитися за посиланням: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf (пункт 2.5).
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Представники Нової Пошти відверто брешуть. Ганьба! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Та ви не відповіли на жодне наше запитання:
1. Навіщо доупаковувати вживаний товар який вже був добре упакованим в НЕ фірмову коробку?
2. Чому ніхто не повідомив нас що буде якась додаткова, платна, доупаковка?
3. Чому за доупаковку повинен платити саме відправник, якщо це ПромОплата?
4. Чи дійсно проводилася доупаковка?, можливо її не було, та це просто здирництво. Як це перевірити клієнту?
У вас ж є відео з відділення, ви знали що ніякої фірмової коробки не було. Але відверто брешете нам та постіно повторюєте що була фірмова коробка. Це жалюгідно та некомпетентно. Позорище!
отзыв
Комментарии к отзыву
З приводу даного питання вже надавали грунтовну відповідь. Рахунок виставили за пакування у пласку коробку на 1 кг і щодо цієї ситуації з Вами вже спілкувався персональний менеджер (про зміну правил). Тобто, фірмові коробки мають доупаковувати у коробку "Нова Пошта", або у будь-яку транспортну коробку самого клієнта (не у фірмову). З цими умовами можна ознайомитися за посиланням: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf (пункт 2.5).
Розраховуємо на розуміння.