Андрій Отзыв написан 31 июля, 2020 год453 просмотра
Минулого місяця відправляв товар з ТТН 20 45 ****** 9218 посилка фірмовій коробці Нової пошти з позначкою "крихке" приїхала пошкоджена, товар розломаний на двоє. Отримувач склав акт прийому-передачі, після довгого розгляду Нова Пошта відмовила в будь-якій компенсації.
"Улюблені" оператори служби підтримки пояснили причину так - "місце пошкодження упакування не відповідає пошкодженню товару" На зауваження, що є фото від отримувача де коробка роздавлена відповіли таке - "оператори Нової Пошти не зацікавленні в складанні достовірного акту тому вказали що коробка ціла але прим'ята", що не відповідає дійсності. При поверенні посилки та складанні іншого акту - тримав відмову, оскільки по першому зверненню вже числиться відмова - в результаті глухий кут і втратити коштів та часу через недолугість та безвідповідальність співробітників Нової Пошти.
p.s. З роками нічого не міняється в кращу сторону, ціни збільшують а якість перевезення падає.
Достоинства:
Жодних
Недостатки:
Високі ціни, безвідповідальність, погіршення якісті обслуговування.
В першому акті сказано що коробка ціла але примята так примята що навіть додаткове паквання не помогло та позначки крихке . Перший акт я не складав складав отримувач (а в загалі пословах отримувача складали працівникі Ново Пошти, вони навіть не вказали про додаткове пакування в середині без пузирків та кардоних вкладешів також на коробці є видимий слід удару зверху та дна, я отримав тільки і фото на вайбер акт який вони складали провірити я неміг ) Коли я отримав товар на віділені я склав новий акт де показано додаткове пакуванні та містя удару і удар співпадається з пошкодженням можете предивитись фото на актах
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пошкодили товар, відмова в компенсації - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
"Улюблені" оператори служби підтримки пояснили причину так - "місце пошкодження упакування не відповідає пошкодженню товару" На зауваження, що є фото від отримувача де коробка роздавлена відповіли таке - "оператори Нової Пошти не зацікавленні в складанні достовірного акту тому вказали що коробка ціла але прим'ята", що не відповідає дійсності. При поверенні посилки та складанні іншого акту - тримав відмову, оскільки по першому зверненню вже числиться відмова - в результаті глухий кут і втратити коштів та часу через недолугість та безвідповідальність співробітників Нової Пошти.
p.s. З роками нічого не міняється в кращу сторону, ціни збільшують а якість перевезення падає.
отзыв
Комментарии к отзыву
В претензії вказано, відмовили Вам саме через те, що вантаж пошкоджений в цілому пакуванні клієнта.
Напишіть, будь ласка, номер накладної аби ми все з'ясували.
коробка примята з низу якщо відкрити коробку видно що коробка була змята з і вирівняна Відправлення ТТН 20450246849218
Повернення ТТН 59000530065141
Повернення ТТН 59000530065141
Повернення ТТН 59000530065141