Гость Отзыв написан 29 июля, 2020 год56 просмотров
Товар был запакован в городе отправителя должным образом (как видно это на фото) и какой товар пришел по факту получателю (тоже видно на фото). Никто на отделении не прокомментировал данную ситуацию! Компания Новая Почта знает только что обязан клиент, но к сожалению забывает о том, что главная обязанность компании не только во время получать оплату за услуги, но и качественно доставлять посылки!!!!
Вікторіє, отримали відповідь від колег із профільного відділу, що було віднайдено факти, що підтверджують пошкодження в процесі доставки. Для отримання компенсації необхідно буде заповнити бланк претензії, та надати його, з усіма необхідними документами (зазначені в бланку) у відділення, або надіслати якісне фото/сканкопію бланку з документами тут. Напишіть, будь ласка, як Вам буде зручніше?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жалоба компании Кемилайн Агро - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Компания Новая Почта знает только что обязан клиент, но к сожалению забывает о том, что главная обязанность компании не только во время получать оплату за услуги, но и качественно доставлять посылки!!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Бланк доступний за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Form_Pretension_individuals.pdf
Напишіть, будь ласка, номер накладної відправлення. Обов'язково перевіримо інформацію по цій ситуації.