Тарас Отзыв написан 15 июля, 2020 год108 просмотров
Замовляв світильники, прибіг кур'єр передав посилку і втік без жодних запитань. Одразу було виявлено битий товар, він вернувся назад, але склав акт, що оглянуто після прийняття. Після цього було оформлено претензію на яку отримано відмову, бо акт складено після отримання. При передачі посилки кур'єр не вимагав жодного підпису чи підтвердження цілісності товару.
Очевидно товар побито при пересилці. Ніколи не замовляйте доставку кур'єром або ж прив'яжіть його до чогось поки повністю не оглянете весь товар!
Нова пошта відмовляється нести відповідальність за свою помилку.
Нова пошта посилається на формальності, викликані недолугістю системи доставки.
Ніколи більше не замовлю доставку кур'єром і скоріше за все відмовлюсь при виборі від нової пошти.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ніколи не замовляйте доставку кур'єром - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Одразу було виявлено битий товар, він вернувся назад, але склав акт, що оглянуто після прийняття.
Після цього було оформлено претензію на яку отримано відмову, бо акт складено після отримання.
При передачі посилки кур'єр не вимагав жодного підпису чи підтвердження цілісності товару.
Очевидно товар побито при пересилці.
Ніколи не замовляйте доставку кур'єром або ж прив'яжіть його до чогось поки повністю не оглянете весь товар!
Нова пошта відмовляється нести відповідальність за свою помилку.
Нова пошта посилається на формальності, викликані недолугістю системи доставки.
Ніколи більше не замовлю доставку кур'єром і скоріше за все відмовлюсь при виборі від нової пошти.
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо відповідь від колег з профільного відділу, що неякісних маніпуляцій з вантажем не виявили. Нам шкода, що трапилася така ситуація.
Рекомендуємо в наступний раз повідомити відправника, щоб пакував товар у відділенні, або згідно з правилами пакування, які розміщені на сайті за посиланням: https://static.novaposhta.ua/sitecard/misc/doc/packaging_rules_1.pdf
Сподіваємося, що надалі таких випадків не виникатиме та наша співпраця буде лише позитивною.
Бажаємо гарного дня та настрою.
Якраз ці два побиті світильники були зверху.
В коробці з товаром було все загорнуто в поліетилен з подушечками, але очевидно воно не витримало удару чи що б там не було.
Чи можете, будь ласка, написати нам номер накладної, аби ми могли розібратися?