Олександр Отзыв написан 19 июня, 2020 год66 просмотров
Полтава, нова пошта відділення №12 (ЕН 59000516727324). претензія №20200528/05046. 28.05.2020р. мною було складено претензію оскільки посилка (смартфон вартістю 12700 грн.) працівником НП було видано зовсім іншій людині. Обставини: 28.05.2020р. я отримав смс повідомлення НП про те, що вказане відправлення вже знаходиться у відділенні №12 Полтави. дане смс направлено о 11:14. при цьому на офіційному сайті НП по вказаній ЕН зазначено , що посилка отримана об 11:16 ... а час прибуття посилки на відділення вказано як 10:59. тобто, за версією НП, виходить, що я через дві хвилини після отримання смс (через 17 хвилин після надходження до відділення НП) нібито вже отримав свою посилку.. ні про які "вибачення" мова не йшла, цього ніхто не робив, тільки прийняли претензію коли я пред'явив свій паспорт та ІН (прийшлось витратити пів дня +виклик поліції) в той день я отримав смс повідомлення від НП про те, що мою претензію прийнято та на протязі 10 днів буде повідомлено про результат розгляду. та станом на 19.06.2020р. жодним чином мене не було повідомлено про результат. на дзвінки в коллцентр оператор нічого відповісти жодного разу не зміг. з вищевикладеного можливо зробити лише один логічний висновок про те, що працівники самої НП крадуть, або надають злочинцям інформацію про те, як і коли можливо вчинити злочини щодо незаконного заволодіння чужим майном. таких випадків, як я дізнався згодом, вже сотні(можливо тисячі).
сподіваюсь на даному сайті мій ВІДГУК не зникне як на інших! лише після негативних відгуків до мене передзвонив представник НП і обіцяла, що протягом 3 днів гроші за викрадену посилку будуть повернуті. "шановні представники" НП, ви чудово розумієте, що вашим обіцянкам ніхто вже не вірить. якщо сьогодні мені не буде повернуто кошти в сумі зазначеній в претензії то вже починаючи з понеділка я буду безкоштовно надавати юридичну консультацію всім потерпілим від "роботи" НП та звертатись з відповідними позовами до суду та(або) до поліції заявами про порушення кримінальних проваджень відносно працівників НП.
у вас була можливість протягом 23 днів якщо не повернути кошти, то принаймі офіційно повідомити про "прийняте рішення"
Недостатки:
особисто я, більше ні за яких умов, не буду користуватись такими "послугами"
якщо керівництво НП не хоче або не може контролювати нормальний робочий процес то доведеться докласти максимум зусиль і боротися з цим в судовому порядку (якби це "смішно" не виглядало враховуючи і стан нашого "правосуддя")
при цьому НП нікому не повертає ні товар ні кошти. а навпаки робить своїх клієнтів "винуватими" у таких ситуаціях. ставитися таким чином до людей їм дозволяє "куплена" судова практика. Бо починаючи з 2019р. коли всі позови до НП почав розглядати лише Голосіївський р-й суд м. Києва - всі рішення були прийнято на користь нової пошти. я довго чекав хоч якоїсь відповіді, бо чудово розумію в силу своєї практики судових розглядів, що судова тяганина може тривати не один рік.. та НП не залишає вибору окрім як все ж таки звертатись до суду з відповідним позовом і відразу готуватись до апеляційних і касаційних скарг з можливим залученням сотень співпозивачів та залученням представників преси для висвітлення аналогічних "ситуацій" в засобах масової інформації. Якщо не рішенням суду то хоча б висвітленням у ЗМІ такої "діяльності" нової пошти - призвете, як мінімум, до негативної репутації НП, що відобразиться на потенційному клієнтському виборі саме послуг нової пошти
звісно всі мої рідні(100%) також друзі і просто знайомі тепер як мінімум подумають чи варто користуватись такими послугами. якщо врахувати статистичні дані то з кожним обдуреним клієнтом у НП зникне як мінімум 50 потенційних клієнтів
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
не надано жодного повідомлення по претензії (повернення коштів) від 25.05.2020р. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
28.05.2020р. мною було складено претензію оскільки посилка (смартфон вартістю 12700 грн.) працівником НП було видано зовсім іншій людині.
Обставини: 28.05.2020р. я отримав смс повідомлення НП про те, що вказане відправлення вже знаходиться у відділенні №12 Полтави. дане смс направлено о 11:14. при цьому на офіційному сайті НП по вказаній ЕН зазначено , що посилка отримана об 11:16 ... а час прибуття посилки на відділення вказано як 10:59.
тобто, за версією НП, виходить, що я через дві хвилини після отримання смс (через 17 хвилин після надходження до відділення НП) нібито вже отримав свою посилку..
ні про які "вибачення" мова не йшла, цього ніхто не робив, тільки прийняли претензію коли я пред'явив свій паспорт та ІН (прийшлось витратити пів дня +виклик поліції) в той день я отримав смс повідомлення від НП про те, що мою претензію прийнято та на протязі 10 днів буде повідомлено про результат розгляду. та станом на 19.06.2020р. жодним чином мене не було повідомлено про результат. на дзвінки в коллцентр оператор нічого відповісти жодного разу не зміг.
з вищевикладеного можливо зробити лише один логічний висновок про те, що працівники самої НП крадуть, або надають злочинцям інформацію про те, як і коли можливо вчинити злочини щодо незаконного заволодіння чужим майном. таких випадків, як я дізнався згодом, вже сотні(можливо тисячі).
сподіваюсь на даному сайті мій ВІДГУК не зникне як на інших!
лише після негативних відгуків до мене передзвонив представник НП і обіцяла, що протягом 3 днів гроші за викрадену посилку будуть повернуті.
"шановні представники" НП, ви чудово розумієте, що вашим обіцянкам ніхто вже не вірить. якщо сьогодні мені не буде повернуто кошти в сумі зазначеній в претензії то вже починаючи з понеділка я буду безкоштовно надавати юридичну консультацію всім потерпілим від "роботи" НП та звертатись з відповідними позовами до суду та(або) до поліції заявами про порушення кримінальних проваджень відносно працівників НП.
у вас була можливість протягом 23 днів якщо не повернути кошти, то принаймі офіційно повідомити про "прийняте рішення"
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що компенсація за зверненням 20200528/05046 буде здійснена впродовж двох робочих днів. Перепрошуємо за незручності.
Уточнимо інформацію в профільному відділі та напишемо Вам за результатами.