Ірина і Орест Отзыв написан 30 апреля, 2020 год100 просмотров
З Новою поштою працюємо дуже давно і завжди були впевнені і в послугах, і в Людях - їх компетентності і порядності. Під час карантину сталася з нами пригода, ми втратили довіру до цієї компанії і зрозуміли, що ніякої підтримки клієнтів в цій компаніі немає і, що тут все як кому пощастить. Наша історія. Замовили комод, оплатили вартість і доставку під помешкання(так як карантин і ми намагаємося уникати контакту).Приїхала машина, вийшли Двоє- Вигляд перешого Вадима тел.0674040632 ще нічого, другий- бомж!-може і не місцевий, бо свої місцеві вигляд мають кращий. Скинули нам Забиту цвяхами передачу, швидко сіли тай поіїхали!!! Ні накладної, ні підписів, ні Тобі "гарного дня". П'ять хвилин нам було потрібно, щоб збігати за обценьками і витянути цвяхи. Відкрили і побачили як ушкоджена упаковка і видно розбиту білу дошку від комоду. Відразу набрали Вадима. Відповідь- я не приїду. І з легким серцем задзвонили-пояснили до оператора, а від відповіді Нової пошти стало нам НЕлегко і прикро.Зрозуміли, що ми не є клієнти Нової пошти, і ми нікому не потрібні і честь мундира ніхто не буде відстоювати.Почули які ми не захищені і як захищають своїх працівників-кур'єрів. Тоді,Скажіть, для кого сайти і логини - про підтримку і про якесь майбутнє? І заяви писали, і пояснювали, і порушення є -кур'єр не надав акт прийома-передачі, а просто втік! зауважте, є навіть телефон кур'єра. А в відповідь ми чуємо - Як ми у всьму винуваті!!!- Що довіряєте -не провіряєте, що відразу сплачуєте і задуже вже вірите у порядність! Ми не за поверненням фінансів зверталися до Вас, Нова Пошта, а за переконанням, що Ваша організація дійсно Чесна і працює для нас, Українців,Які ще не виїхали за порядністю за кордон і ще вірять в Добрий бізнес тут.
Недостатки:
Нова пошта захищає не компетентність своїх працівник і їх порушення, а не інтереси і порядність клієнтів
Дуже прикро, що така ситуація виникла при співпраці з нашою компанією :( Така поведінка є не припустимою. Чи можете, будь ласка, написати нам номер накладної?
Вантаж у нас зберігається в упаковках нерозпакованим так, як ми їх отримали від кур'єрів. Ми їх наразі не розпаковуємо на той випадок, якщо Нова пошта зробить те що має зробити- приїхати і скласти акт пошкодження при транспортуванні (про це нам сказав перший оператор на гарячій лінії Нової пошти).
Отримали інформацію щодо ситуації, яка склалася. Акт не склали тому, що у кур'єра за адресою відсутня можливість розбирати обрешетування (оскільки за відсутністю потрібних інструментів він повторно її не складе, якщо від товару відмовляться) та обмежений час перебування за адресою.
Тому вантаж з таким типом обрешетування краще замовляти у відділення, аби була можливість повноцінно його оглянути.
Чи можете, будь ласка, надіслати нам фото пошкодженого вантажу?
Відповідь мене не здивувала- нас всі, крім першого оператора звинуватили в неправильних діях. Тоді навіщо пропонувати послуги кур'єра, за яку ми заплатили 500грн і що входить в ці послуги- скинути товар і втікти без підписа про виконання своєї роботи??? Сподіваюся, п.Лариса, що ви пишите таку відповідь не зі своєї волі, а тому, що Вам потрібна ця робота.
Що до товару- він не розпакований і ушкодження на ньому видно.
Оформлення Акту приймання-передачі не в момент отримання відправлення.
Оформлення Акту приймання-передачі не в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
Відсутність в Акті приймання-передачі інформації про пошкодження / деформацію /
цілісність / недостачу вмісту відправлення.
Оформлення Претензії без складання Акту приймання-передачі.
Якщо це запит на відшкодування моральної шкоди.
Інші причини.
Це є копія тексту з сайту *Нової пошти* про сервіс *огляд відправлення*.
Відмова, якщо - *Оформлення Претензії без складання Акту приймання-передачі*. ЦЕ ЦІКАВО! Ми мали би бігти за машиною кур'ра, щоб він склав цей акт.А може нам потрібно було звернутися на Нову пошту з питанням - чому нам не доставили багаж!? Бо акту приймання-передачі немає і ми нічого не отримали. Свою помилку зрозуміли.
Що до часу на перебування під час передачі вантажу- у Вас на сайті написано - Максимальний час огляду відправлень не повинен перевищувати 5 хвилин на одне відправлення. Тобто,Має бути 5 хв на Огляд, а не на перебування. І не занйшла, що огляд має здійснюватися у відділеннях- тоді навіщо направляйте кур'єрів і за це стягуєте оплату, якщо вони не можуть здійснювати передачу вантажу, яка передбачає огляд і підпис отримувача???
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
На Новій пошті працюють БОМЖІ_будьте обережні! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Наша історія.
Замовили комод, оплатили вартість і доставку під помешкання(так як карантин і ми намагаємося уникати контакту).Приїхала машина, вийшли Двоє- Вигляд перешого Вадима тел.0674040632 ще нічого, другий- бомж!-може і не місцевий, бо свої місцеві вигляд мають кращий. Скинули нам Забиту цвяхами передачу, швидко сіли тай поіїхали!!! Ні накладної, ні підписів, ні Тобі "гарного дня". П'ять хвилин нам було потрібно, щоб збігати за обценьками і витянути цвяхи. Відкрили і побачили як ушкоджена упаковка і видно розбиту білу дошку від комоду. Відразу набрали Вадима. Відповідь- я не приїду.
І з легким серцем задзвонили-пояснили до оператора, а від відповіді Нової пошти стало нам НЕлегко і прикро.Зрозуміли, що ми не є клієнти Нової пошти, і ми нікому не потрібні і честь мундира ніхто не буде відстоювати.Почули які ми не захищені і як захищають своїх працівників-кур'єрів. Тоді,Скажіть, для кого сайти і логини - про підтримку і про якесь майбутнє?
І заяви писали, і пояснювали, і порушення є -кур'єр не надав акт прийома-передачі, а просто втік! зауважте, є навіть телефон кур'єра. А в відповідь ми чуємо - Як ми у всьму винуваті!!!- Що довіряєте -не провіряєте, що відразу сплачуєте і задуже вже вірите у порядність!
Ми не за поверненням фінансів зверталися до Вас, Нова Пошта, а за переконанням, що Ваша організація дійсно Чесна і працює для нас, Українців,Які ще не виїхали за порядністю за кордон і ще вірять в Добрий бізнес тут.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро, що така ситуація виникла при співпраці з нашою компанією :( Така поведінка є не припустимою. Чи можете, будь ласка, написати нам номер накладної?
Лариса, "Нова Пошта"
Номер 20450224214555
Дякую за реагування на наш відгук
Лариса, "Нова Пошта"
Обов'язково переглянемо цю ситуацію та згодом повідомимо результат.
Лариса, "Нова Пошта"
Отримали інформацію щодо ситуації, яка склалася. Акт не склали тому, що у кур'єра за адресою відсутня можливість розбирати обрешетування (оскільки за відсутністю потрібних інструментів він повторно її не складе, якщо від товару відмовляться) та обмежений час перебування за адресою.
Тому вантаж з таким типом обрешетування краще замовляти у відділення, аби була можливість повноцінно його оглянути.
Чи можете, будь ласка, надіслати нам фото пошкодженого вантажу?
Лариса, "Нова Пошта"
Що до товару- він не розпакований і ушкодження на ньому видно.
за яких можлива відмова у виплаті компенсації
Оформлення Акту приймання-передачі не в момент отримання відправлення.
Оформлення Акту приймання-передачі не в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
Відсутність в Акті приймання-передачі інформації про пошкодження / деформацію /
цілісність / недостачу вмісту відправлення.
Оформлення Претензії без складання Акту приймання-передачі.
Якщо це запит на відшкодування моральної шкоди.
Інші причини.
Це є копія тексту з сайту *Нової пошти* про сервіс *огляд відправлення*.
Відмова, якщо - *Оформлення Претензії без складання Акту приймання-передачі*. ЦЕ ЦІКАВО! Ми мали би бігти за машиною кур'ра, щоб він склав цей акт.А може нам потрібно було звернутися на Нову пошту з питанням - чому нам не доставили багаж!? Бо акту приймання-передачі немає і ми нічого не отримали. Свою помилку зрозуміли.
Що до часу на перебування під час передачі вантажу- у Вас на сайті написано - Максимальний час огляду відправлень не повинен перевищувати 5 хвилин на одне відправлення. Тобто,Має бути 5 хв на Огляд, а не на перебування. І не занйшла, що огляд має здійснюватися у відділеннях- тоді навіщо направляйте кур'єрів і за це стягуєте оплату, якщо вони не можуть здійснювати передачу вантажу, яка передбачає огляд і підпис отримувача???
Просимо. Надайте нам остаточну відповідь!