Гость Отзыв написан 16 апреля, 2020 год69 просмотров
Більше ніколи не оплачуватиму посилки он-лайн через додаток Нової Пошти!!! Я оплатив велико габаритну посилку через додаток. Кур’єр привіз під будинок і не віддає посилку, під приводом: «Консультанти кажуть нам гроші не прийшли». Я йому давай показувати повідомлення з банку про транзакції на їхній рахунок. - ні, не підходить. Так ми стояли близько години, на вітрі і морозі, а кур’єр посилку не віддавав. Я оплатив, а він поїхав з моїм оплаченим багажем далі розвозити. Клас. Прийшовши додому я надзвонював на гарячу лінію купу разів, одні говорили, що посилка не оплачена, інші - оплачена, але частково, треті - знову не оплачена. Менеджер Тетяна, з Тернополя казала, що це можуть бути проблеми з моїм банком, казала -біжіть до банкомату перевірте баланс. Це у вас помилка. Я вже виписку із банку зробив. Зателефонував у Приват. Кажуть - все добре, платіж відбувся миттєво!!! Одним словом, в НП система глючить, але винен я, і лох я! Пізніше дивлюсь у додаток, а там виявляється відмічено, що я взагалі відмовився від посилки. Це просто ппц. Я від неі не відмовлявся, я просто хотів отримати оплачену посилку. Наступного дня після моїх численних дзвінків посилка все-таки до мене приїхала. Але скільки нервів і зусиль це мені коштувало. Я вже думав, що 9 тис оплачених я втратив, а посилку так і не отримав. Того ж дня я зателефонував і хотів почути хоча б вибачення за незручності. Але ні. Консультант кол-центру Тетяна, з Тернополя, на моє питання, чи будуть вибачення, сказала - ні! Нова пошта - пошта майбутнього? Ага! 2 согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ніколи не оплачуйте он-лайн!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я оплатив велико габаритну посилку через додаток. Кур’єр привіз під будинок і не віддає посилку, під приводом: «Консультанти кажуть нам гроші не прийшли». Я йому давай показувати повідомлення з банку про транзакції на їхній рахунок. - ні, не підходить.
Так ми стояли близько години, на вітрі і морозі, а кур’єр посилку не віддавав. Я оплатив, а він поїхав з моїм оплаченим багажем далі розвозити. Клас.
Прийшовши додому я надзвонював на гарячу лінію купу разів, одні говорили, що посилка не оплачена, інші - оплачена, але частково, треті - знову не оплачена. Менеджер Тетяна, з Тернополя казала, що це можуть бути проблеми з моїм банком, казала -біжіть до банкомату перевірте баланс. Це у вас помилка. Я вже виписку із банку зробив. Зателефонував у Приват. Кажуть - все добре, платіж відбувся миттєво!!!
Одним словом, в НП система глючить, але винен я, і лох я!
Пізніше дивлюсь у додаток, а там виявляється відмічено, що я взагалі відмовився від посилки.
Це просто ппц. Я від неі не відмовлявся, я просто хотів отримати оплачену посилку.
Наступного дня після моїх численних дзвінків посилка все-таки до мене приїхала. Але скільки нервів і зусиль це мені коштувало. Я вже думав, що 9 тис оплачених я втратив, а посилку так і не отримав.
Того ж дня я зателефонував і хотів почути хоча б вибачення за незручності. Але ні. Консультант кол-центру Тетяна, з Тернополя, на моє питання, чи будуть вибачення, сказала - ні!
Нова пошта - пошта майбутнього? Ага!
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Вкажіть, будь ласка, номер накладної, за якою відбувся даний інцидент.
Ілля, "Нова Пошта"