Олена Отзыв написан 12 апреля, 2020 год80 просмотров
Замовляла подарунок для подруги, оплатила кур'єрську доставку. В інформації накладної було зазначено, що посилку буде доставлено 12-04-2020 16:00:00. З самого ранку відправлення знаходилося на сортувальному терміналі у місті Житомир, але отримувачу ніхто не зателефонував. Оператор гарячої лінії також не зміг прокоментувати чи пояснити ситуацію, пообіцяли вирішити проблему завтра. Відправлення пролежало на сортувальному відділі не менше 6 годин, невже за цей час не було можливості принаймні зв'язатися з отримувачем і обговорити час прибуття кур'єра, нехай і з запізненням? 2 согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Кур'єрська доставка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли розібратися в ситуації.
Родіон, "Нова Пошта"