Arina Отзыв написан 3 марта, 2020 год215 просмотров
16 лютого відправила посилку жінці. в посилці були чоботи. за доставку вона мала сплатити 74 грн плюс наложений платіж і комісію по ньому. Жінка за посилкою не прийшла. Нова пошта завжди повертала посилки на 5 день, як не затребувані. Але не цього разу!!! Вони протримали в себе мою посилку аж до вчора, поки я не повернулась з відрядження і не запросила повернути мені її назад. Навіщо вони її в себе скільки тримали!! В додатку Нової пошти, коли я робила запит на повернення своєї посилки, як не затребованної було вказано, що ціна повернення буде дорівнювати ціні доставки, що мала б сплатити одержувач, тобто 74 грн!! 74 грн туди і 74 грн мені назад то буде 148 грн! Сьогодні мені прийшла смс, моє відправлення вже під другим номером ТТН і я маю сплатити за нього 298 грн!!! За що? За те, що моє відправлення провалялось у вас на відділенні і ви мені його через 5 днів, як жінка по нього не прийшла, не повернули назад??! Чи я просила його у вас тримати скільки днів? Якби я приїхала пізніше і не запросила повернення, ви б його ще скільки в себе тримали і рахували мені пеню за послугу, якої я не просила?? Що за сервіс такий??
Повернення на 5-й робочий день відбувається автоматично, якщо у відправника підключена така додаткова послуга відповідно до укладеного договору або якщо посилка відправлена за послугою "OLX-доставка". В інших випадках повернення відбувається лише у разі замовлення відправником цієї послуги.
Будь ласка, напишіть номер накладної, щоб ми детально розібрались саме стосовно даного випадку.
Перший раз про це чую, що послугу повернення після 5 днів треба замовляти. Минулого року мою посилку відправили назад відправнику, бо я не встигла її забрати за 5 днів і це була не олх доставка.
В любому випадку, послугу "Протримати мою посилку в себе більш ніж два тижні і нарахувати мені пеню за це" я не замовляла! Мені не приходило ні смс ні будь-яке повідомлення про те, що я маю сплатити пеню за те, що моя посилка чомусь лежить так довго у вас на відділенні і ви не повертаєте її назад, раз по неї ніхто не приходить! Я не замовляла послуги зберігання моєї посилки у вас на відділенні!
Аріно, дякуємо за уточнення. Накладна не відповідає описаним вище умовам, за якими здійснювалось би автоматичне повернення. Можливо, у тому випадку, коли Ви раніше отримували посилку, у відправника була підключена ця умова відповідно до договору. В даному ж випадку правила зберігання у відділенні були загальними. Вони описані в Умовах надання послуг, п. 13.1.2 (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf).
не може бути нічого "можливо"! у тому випадку відправник сам був в шоці, що відправлення йому повернули через 5 днів і плюс відправник не був юридичною особою, ні продавцем з олх!!! тому замовити послугу він не міг! Нова пошта кожного разу вигадує якісь нові правила! я не читаю ваші пункти кожного разу і ваш менеджер не проговорив, що я повинна буду заплатити за зберігання і що мені не вернеться моя посилка через пять днів і що я маю підключити цю послугу, але стоп! ця послуга є можливою тільки для юридичних осіб!!!
Ніхто не поінформував про те, що я маю заплатити кошти за те, що моя посилка валяється у вас у відділенні!! мало того, що я понесла збитки із-за того, що вона там провалялась, так ще й я маю за це платити!! я не замовляла послугу зберігання і я відмовляюсь платити за ту послугу, якої я не замовляла!
я прошу повернути мені посилку і заплачу я за неї за доставку туди-назад. Платити за послугу зберігання, якої я не замовляла - це нормально?. І Нова пошта вводить людей в оману, сьогодні посилку відправляють через 5 днів, а завтра вже ні і ніхто не інформує про це!
якщо мені не повернуть мою посилку за 150 грн я не полінуюсь і буду писати відгуки скрізь! Нова пошта поступає не чесно!!!
Аріно, правила компанії щодо зберігання залишались незмінними. Завжди це було зберігання у відділенні протягом 25 робочих днів. Плата за зберігання нараховується з 6-го робочого дня, а у разі, коли відправник або отримувач є учасником програми лояльності та при цьому за накладною просканована його карта - то з 8-го. Правила компанії описані в умовах надання послуг, які є в загальному доступі на сайті та в куточку споживача у кожному відділенні. При підписанні накладної під час відправки Ви автоматично погоджуєтеся з умовами компанії та публічним договором.
Стосовно попередньої накладної - будь ласка, напишіть її номер, і тоді зможемо з'ясувати точно, чому посилка повернулась автоматично.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
нова пошта кидає на гроші!! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Сьогодні мені прийшла смс, моє відправлення вже під другим номером ТТН і я маю сплатити за нього 298 грн!!! За що? За те, що моє відправлення провалялось у вас на відділенні і ви мені його через 5 днів, як жінка по нього не прийшла, не повернули назад??! Чи я просила його у вас тримати скільки днів? Якби я приїхала пізніше і не запросила повернення, ви б його ще скільки в себе тримали і рахували мені пеню за послугу, якої я не просила?? Що за сервіс такий??
отзыв
Комментарии к отзыву
Повернення на 5-й робочий день відбувається автоматично, якщо у відправника підключена така додаткова послуга відповідно до укладеного договору або якщо посилка відправлена за послугою "OLX-доставка". В інших випадках повернення відбувається лише у разі замовлення відправником цієї послуги.
Будь ласка, напишіть номер накладної, щоб ми детально розібрались саме стосовно даного випадку.
Світлана, "Нова Пошта"
В любому випадку, послугу "Протримати мою посилку в себе більш ніж два тижні і нарахувати мені пеню за це" я не замовляла! Мені не приходило ні смс ні будь-яке повідомлення про те, що я маю сплатити пеню за те, що моя посилка чомусь лежить так довго у вас на відділенні і ви не повертаєте її назад, раз по неї ніхто не приходить! Я не замовляла послуги зберігання моєї посилки у вас на відділенні!
ТТН 59000487500232
Світлана, "Нова Пошта"
Ніхто не поінформував про те, що я маю заплатити кошти за те, що моя посилка валяється у вас у відділенні!! мало того, що я понесла збитки із-за того, що вона там провалялась, так ще й я маю за це платити!! я не замовляла послугу зберігання і я відмовляюсь платити за ту послугу, якої я не замовляла!
я прошу повернути мені посилку і заплачу я за неї за доставку туди-назад. Платити за послугу зберігання, якої я не замовляла - це нормально?. І Нова пошта вводить людей в оману, сьогодні посилку відправляють через 5 днів, а завтра вже ні і ніхто не інформує про це!
якщо мені не повернуть мою посилку за 150 грн я не полінуюсь і буду писати відгуки скрізь! Нова пошта поступає не чесно!!!
Стосовно попередньої накладної - будь ласка, напишіть її номер, і тоді зможемо з'ясувати точно, чому посилка повернулась автоматично.
Світлана, "Нова Пошта"