Дмитро Отзыв написан 26 февраля, 2020 год177 просмотров
Здобув дуже негативний досвід користування послугами ТОВ Нова Пошта. Компанія не виконала свої обов'язки, не перерахувала кошти за шість відправлень накладеним платежем. Це трапилося минулого місяця, на протязі тижня відправляв посилки «наложкою», як завжди без пересторог, оскільки тривалий час користуюсь даною послугою, декларації оформляю особисто в особистому кабінеті де доступна послуга переказу коштів за відправлення на картку. Через мобільний додаток відстежую: відправлення видано годину тому, але додаток банку мовчить, перевіряю – коштів нема, хоча додаток Нова Пошта пише: «грошовий переказ видано одержувачу». На гарячій лінії повідомляють: зарахування переказу проходить на протязі трьох годин, тож чекайте, прийдуть! Чекаю день – нічого! Відвідую відділення де мені на словах підтверджують, що кошти відправлено, але в виписці – нічого! Вимагаю квитанцію, отримую відповідь: на відділенні ми не маємо змоги видавати квитанції грошових переказів на картку, зверніться на гарячу лінію ТОВ Пост Фінанс. Телефоную, відповідь наступна: для отримання квитанцій слід оформити претензійне звернення у відділенні ТОВ Нова Пошта – подаю претензійне звернення на видачу квитанцій! Відповідно написав декілька претензій у відділенні ТОВ Нова Пошта, у тому числі на відшкодування понесених збитків з вини компанії – минув місяць, не отримав нічого, ні вибачень, ні відшкодувань, ні квитанцій, ні самих переказів. Останнє звернення на гарячу лінію ТОВ Нова Пошта взагалі шокувало, зі слів оператора ТОВ Нова Пошта не розглядає претензійні звернення стосовно переказів, лише стосовно самих відправлень, звертайтесь до ТОВ Пост Фінанс – звертаюсь і отримую відповідь ТОВ Пост Фінанс взагалі не розглядає претензійних звернень, звертайтесь до ТОВ Нова Пошта! Загалом на сьогодні я не отримав коштів за відправлення, компанія не може довести, що дані перекази було відправлено, оскільки квитанцій так і не надала, лише на словах, компенсації згідно страхових внесків, які було сплачено видавати не збирається. Безкарне шахрайство! На останок пораджу не користуватися ніякими безготівковими послугами ТОВ Нова Пошта та ТОВ Пост Фінанс, всі оплати робіть тільки готівкою і у відділенні де вам обов'язково роздрукують чек! Зрозуміло, що це не так зручно і швидко, але принаймні ви не втратите свої гроші! 2 согласны
Маємо інформацію, що з Вами зв'язалися представники компанії та проінформували, що зможуть озвучити рішення в по цій ситуації в понеділок. Очікуйте, будь ласка, дзвінка від спеціаліста 02.03 протягом дня.
Маємо надію, що всі нюанси будуть врегульовані найближчим часом й надалі наша співпраця буде виключно позитивною.
Доброго дня, Наталія! Дякую за відповідь! Підтверджую дану інформацію та чекаю понеділка! Також сподіваюсь, що нарешті ви зможете прослідкувати куди поділися кошти за відправлення і нарешті я їх отримаю!
Наразі сьогодні плідний день, мені вдалося встановити на якій стадії розгляду знаходиться моє звернення. За телефоном гарячої лінії ТОВ Нова Пошта мені повідомили: що мої звернення безпосередньо до компанії розглянуті та закриті, бо ТОВ Нова Пошта не виплачує грошових компенсацій по претензійним зверненням щодо грошових переказів, не надає ніяких гарантій і не несе ніякої відповідальності, оскільки перекази коштів виконує ТОВ Пост Фінанс, також представники компанії не мають змоги повідомити в якому стані знаходиться ваше звернення, тож зверніться на гарячу лінію ТОВ Пост Фінанс, на що відповідаю: звертався, говорять те саме та рекомендують звертатися до відділення. Зараз я спробую з'ясувати та перетелефоную, відповів представник ТОВ Нова Пошта. Через кілька хвилин отримую відповідь: ваше звернення в роботі, представники ТОВ Пост Фінанс співпрацюють з представниками вашого банку і вирішують проблему, від вас нічого не потрібно, всі необхідні документи ви надали, тож чекайте, терміни виконання на жаль не відомі, ТОВ Пост Фінанс не може надати квитанції про перекази. Нарешті хоч якась інформативна відповідь, до сьогодні все що я міг з'ясувати це — в роботі!
Чекаю вже другий місяць! Невже необхідно стільки часу для того щоб представники двох організацій зв'язалися і з'ясували куди в решті решт поділися гроші!?
Дуже не приємно, що ТОВ Нова Пошта не хоче брати на себе відповідальність у разі виникнення спірних питань, щодо переказів, посилаючись та перекладаючи її на ТОВ Пост Фінанс, хоча саме ТОВ Нова Пошта є засновником ТОВ Пост Фінанс, та саме вона бере кошти за відправлення на касах власних відділень з отримувачів. Також щодо інформативності, представники компанії не повідомляють про це при відправленні. Скарг на роботу свого також не приймає, тобто взагалі не намагається перевіряти якість надання послуг організацією з якою веде співпрацю.
Звичайно мало сподіваюсь, але можливо ви зможете прискорити розгляд мого звернення, тож повідомляю номер звернення до ТОВ Пост Фінанс: 2182315, та номери ЕН, за якими не отримав грошових переказів:
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
З національного перевізника в національного шахрая! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Відповідно написав декілька претензій у відділенні ТОВ Нова Пошта, у тому числі на відшкодування понесених збитків з вини компанії – минув місяць, не отримав нічого, ні вибачень, ні відшкодувань, ні квитанцій, ні самих переказів.
Останнє звернення на гарячу лінію ТОВ Нова Пошта взагалі шокувало, зі слів оператора ТОВ Нова Пошта не розглядає претензійні звернення стосовно переказів, лише стосовно самих відправлень, звертайтесь до ТОВ Пост Фінанс – звертаюсь і отримую відповідь ТОВ Пост Фінанс взагалі не розглядає претензійних звернень, звертайтесь до ТОВ Нова Пошта!
Загалом на сьогодні я не отримав коштів за відправлення, компанія не може довести, що дані перекази було відправлено, оскільки квитанцій так і не надала, лише на словах, компенсації згідно страхових внесків, які було сплачено видавати не збирається.
Безкарне шахрайство!
На останок пораджу не користуватися ніякими безготівковими послугами ТОВ Нова Пошта та ТОВ Пост Фінанс, всі оплати робіть тільки готівкою і у відділенні де вам обов'язково роздрукують чек! Зрозуміло, що це не так зручно і швидко, але принаймні ви не втратите свої гроші!
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що з Вами зв'язалися представники компанії та проінформували, що зможуть озвучити рішення в по цій ситуації в понеділок. Очікуйте, будь ласка, дзвінка від спеціаліста 02.03 протягом дня.
Маємо надію, що всі нюанси будуть врегульовані найближчим часом й надалі наша співпраця буде виключно позитивною.
Гарного дня.
Наталія, "Нова Пошта"
Вам також гарного дня!
Вдячні за відповідь, уточнимо інформацію у колег з профільного підрозділу і напишемо Вам за результатами.
Юлія, "Нова Пошта"
Напишіть, будь ласка, номери цих накладних, аби ми мали змогу розібратися.
Юлія, "Нова Пошта"
Наразі сьогодні плідний день, мені вдалося встановити на якій стадії розгляду знаходиться моє звернення. За телефоном гарячої лінії ТОВ Нова Пошта мені повідомили: що мої звернення безпосередньо до компанії розглянуті та закриті, бо ТОВ Нова Пошта не виплачує грошових компенсацій по претензійним зверненням щодо грошових переказів, не надає ніяких гарантій і не несе ніякої відповідальності, оскільки перекази коштів виконує ТОВ Пост Фінанс, також представники компанії не мають змоги повідомити в якому стані знаходиться ваше звернення, тож зверніться на гарячу лінію ТОВ Пост Фінанс, на що відповідаю: звертався, говорять те саме та рекомендують звертатися до відділення. Зараз я спробую з'ясувати та перетелефоную, відповів представник ТОВ Нова Пошта. Через кілька хвилин отримую відповідь: ваше звернення в роботі, представники ТОВ Пост Фінанс співпрацюють з представниками вашого банку і вирішують проблему, від вас нічого не потрібно, всі необхідні документи ви надали, тож чекайте, терміни виконання на жаль не відомі, ТОВ Пост Фінанс не може надати квитанції про перекази. Нарешті хоч якась інформативна відповідь, до сьогодні все що я міг з'ясувати це — в роботі!
Чекаю вже другий місяць! Невже необхідно стільки часу для того щоб представники двох організацій зв'язалися і з'ясували куди в решті решт поділися гроші!?
Дуже не приємно, що ТОВ Нова Пошта не хоче брати на себе відповідальність у разі виникнення спірних питань, щодо переказів, посилаючись та перекладаючи її на ТОВ Пост Фінанс, хоча саме ТОВ Нова Пошта є засновником ТОВ Пост Фінанс, та саме вона бере кошти за відправлення на касах власних відділень з отримувачів. Також щодо інформативності, представники компанії не повідомляють про це при відправленні. Скарг на роботу свого також не приймає, тобто взагалі не намагається перевіряти якість надання послуг організацією з якою веде співпрацю.
Звичайно мало сподіваюсь, але можливо ви зможете прискорити розгляд мого звернення, тож повідомляю номер звернення до ТОВ Пост Фінанс: 2182315, та номери ЕН, за якими не отримав грошових переказів:
20450199702534
20420200615181
20450201358944
20450201374864
20450199906320
20450200068656