Татьяна Отзыв написан 12 февраля, 2020 год144 просмотра
Произошла двойная оплата посылки, написала отзыв, обещали разобраться, нашли переплату, сообщили, что в течение 7 дней деньги вернутся. Прошел месяц, ничего...
Спробуйте звернутися на лінію підтримки банку-емітента Вашої карти. Можливо зробити виписку можна в дистанційному режими. За номером накладної 20450190560802 не зареєстрована претензія.
Вчера мне позвонила представитель вашей компании, назвала дату операции, я проверила по веб-банкингу, деньги зашли, но без оповещения и без отражения в выписках по банкомату. Спасибо за помощь в выяснении и нахождения решения в этой ситуации!
На жаль, для деталізації ситуації необхідно написати претензію у відділенні, додати ІПН та виписку з банку, аби наші спеціалісти з профільного відділу розібралися у цьому питанні.
23.12 - двойная оплата, 28.12 - отправлена жалоба с приложенными документами, 08.01 - написала отзыв здесь, и ваша коллега Алла обещала разобраться, 10.01 мне написали, что обнаружена переплата, инициировано возврат денег, которые придут на карточку в течение 7 рабочих дней. Деньги не пришли по сегодняшний день. Теперь вы мне рекомендуете этот процесс начинать с начала с посещения банка и отделения НП? Вы так издеваетесь над своими БЫВШИМИ клиентами?
Тетяно, кошти були повернуті 23.12.2019 року. Радимо написати претензію аби наші колеги з профільного відділу провели розслідування та вирішили питання.
оххх, 23.12 була здійснена подвійна оплата, термінал не закінчив операцію, і в мене вимогали гроші готівкою, щоб видати посилку. Але банк показує, що гроші зняті. Чеки цих операцій я відіслала разом зі скаргою, номер цього відправлення я сьогодні вказала. Ніяких повернень коштів не було!!! Ви пропонуєте мені потрати цілий день на поїздки до міста та повторну подачу скарги??? Дуже дякую за такий "ненавязчивый сервис".
Тетяно, уточнили питання. Якщо кошти дійсно не було зараховано, то необхідно звернутися в банк-емітент Вашої картки та взяти виписку в період з 20.12.2019 по 30.01.2020 року і заповнити бланк претензію у відділенні разом з ІПН та документом з банку, про який згадували вище.
Якщо була зроблена ця транзакція, чому Ви не можете повидомити мені її дату та номер? я можу зв'язатися з банком по телефону і перевірити. В мене на руках є виписки з банкомату по картці з 23.12.2020 по 27.01.2020, ніяких зарахувань з НП там немає. В селищі, де я живу, немає відділення ощадбанку, мені потрібно їхати у місто ,щоб взяти оцю довідку з банку. Наполегливо прошу повідомити мені данні про поверненні кошти, якшо це відбулося.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сплошной обман - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Родіон, "Нова Пошта"
На жаль, для деталізації ситуації необхідно написати претензію у відділенні, додати ІПН та виписку з банку, аби наші спеціалісти з профільного відділу розібралися у цьому питанні.
Родіон, "Нова Пошта"
23.12 - двойная оплата, 28.12 - отправлена жалоба с приложенными документами, 08.01 - написала отзыв здесь, и ваша коллега Алла обещала разобраться, 10.01 мне написали, что обнаружена переплата, инициировано возврат денег, которые придут на карточку в течение 7 рабочих дней. Деньги не пришли по сегодняшний день. Теперь вы мне рекомендуете этот процесс начинать с начала с посещения банка и отделения НП? Вы так издеваетесь над своими БЫВШИМИ клиентами?
Родіон, "Нова Пошта"
Родіон, "Нова Пошта"
Напишіть, будь ласка, номер накладної, аби ми перевірили інформацію та розібралися.
Родіон, "Нова Пошта"
Ці данні я відсилала 09.01.2020