Ольго, дякуємо. Як логістична компанія, ми беремо на себе зобов'язання щодо цілісності вантажу, який приймаємо на доставку. Тому гарантуємо виплату компенсації у рамках оголошеної вартості. Від клієнта ж просимо, аби він одразу перевірив вміст та у разі проблем проінформував працівників відділення, а після склав відповідний акт. Це дасть юристам, при розгляді питання, підтвердження факту пошкодження. У цьому випадку, на жаль, цього не було зроблено, адже Ви перевірили вміст уже вдома. Сподіваємося, що надалі таких ситуацій не виникне, а подальша співпраця буде виключно позитивною. Гарного дня!
У цьому випадку , судячи із кількості негативних відгуків про вашу доставку, роблю висновок , що відсоток ВИПЛАТИ компенсації за псування товарів ваших кліентів НИЗЬКИЙ. І компанія не йде на зустріч клеєнтам. Таким чином, забезпечте вільний доступ до столів, щоб їх кількість була більше одного і ножів також у КОЖНОМУ ВІДДІЛЕННІ; щоб люди в черзі за отриманням посилки не заважали тим, хто їх отримав перевірити вміст. Про вашу «лояльність» і «гарантій виплати компенсації» зробила висновок: краще витратити цей час і власні нерви на рідних та близьких. І змінити компанію перевізника!!!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Наклейка «Хрупкое» ще не означає , що прийде цілим товар - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Просто ЖАХ. Замовила лак. Скляний флакон розбитий:(Наклейка «Хрупкое» не завадила кидати коробку.
7 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть нам номер накладної, аби ми у всьому розібралися.
Алла, "Нова Пошта"
Юлія, "Нова Пошта"