Леся Отзыв написан 25 января, 2020 год156 просмотров
Хочу поділитися негативним досвідом співпраці із новою поштою. Замовила через інтернет офісне крісло,як ви розумієте товар об'ємний, доставка коштує 200грн в одну сторону. Товар прийшов із браком, відправляю на повернення знову проплачую доставку 200грн. Нова пошта доставляє товар пошкодивши його , продавець звісно не приймає,і у мене з'являється купа проблем. До мене посилка повертається в непотребному вигляді , розпакована, порвана упаковка і сидіня стільця. Пишу претензію на відшкодування, обіцяють дати відповідь на протязі 10 днів, пройшло вже 20 днів ні грошей ні товару...нд 59000476529317 6 согласны
Ви вже настільки обнагліли, що не вважаєте за потрібне додзвонитися до клієнта і повідомити вашу "відвовідь". На кого вона розрахована на"лоха" за якого ви вважаєте всіх своїх клієнтів. Ви чудово знаєте, що за цивільним кодексом , який регулює вашу діяльність ви несете повну матеріальну відповідальність за товар з моменту отримання до моменту видачі. А те в якому вигляді ви достпвляєте товар, це просто жах ,посилка була повністю розкрита, подерта і потріпана -це доставка за 200грн??? ваш працівник відмовився фіксувати цей факт.Я розумію , що з Вами потрібно розмовляти у судовому порядку!!! Так і буду діяти.
Такое на новой почте происходит уже давно и у очень очень многих! При этом еще и правдивые отзывы удаляют и рейтинг рисуют за деньги - чтоб другие не могли узнать об этом и новая почта могла дальше обворовывать массово людей.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Безпредел на новій пошті - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
За цією претензією фахівці із профільного відділу телефонували Вам 11.01.2020 року о 13:22, проте їм не вдалося з Вами зв'язатися.
У даному випадку вина компанії "Нова Пошта" відсутня, оскільки місця пошкодження вантажу та пакування не співпадають.
Зі свого боку нам прикро, що трапилася ця ситуація, маємо надії, що надалі подібні випадки повторюватися не будуть.
Гарного Вам дня!
Ірина, "Нова Пошта"