Букка Отзыв написан 9 января, 2020 год146 просмотров
Как происходят подмены. Якобы покупатель заказывает на свое отделение, используя олх доставку. На отделении работает сообщник "менялы". Приходит меняла к своему знакомому работнику на новой почте, получает чей-то недешовый товар, и делает с ним что хочет. Потом работник новой почты будет прикрывать менялу. А новая почта отказывать в компенсацыи и прикрывать менялу, своего работника сообщника менялы, и эту схему. Боты с теперь закрытой темы об ОЛХ набежали сюда и хотят здесь устроить срач. Ну ну.... 9 согласны
Какие документы??? Ваши сотрудники при подменах посылок иногда выступают в качастве пособников! Вместо следить чтоб покупатель ничешо лишнего не делал с посылкой - работник новой почты позволяет своему сообщнику делать с посылкой что угодно: разбирать, менять, подключать, воодить пароли. И потом такой работник будет говорить что никакой подмены или разбора и тд небыло. И в таком случае новая почта делает крайнего потерпевшего отправителя.
Як зазначили вище, для отримання посилки потрібен паспорт або інший документ з цього переліку: https://novaposhta.ua/dokumenti_na_otrumannya_ Визначити справжність документів можуть лише компетентні експерти, а не пересічні громадяни чи співробітники компанії.
Нам дуже шкода, що трапилася така ситуація. За словами автора посту, отримувач пред’явив підробні документи. Для отримання посилки потрібен паспорт або інший документ з цього переліку: https://novaposhta.ua/dokumenti_na_otrumannya_ Визначити справжність документів можуть лише компетентні експерти, а не пересічні громадяни чи співробітники компанії. Ще в липні було запропоновано автору посту звернутися до поліції та сказано, що ми готові всіляко сприяти розслідуванню та надати всі матеріали слідству. Відбувається постійне інформування про випадки шахрайства та максимально допомагаємо компетентним органам, щоб убезпечити наших клієнтів. Інформацію про автора посту зловмисники могли отримати від людини, яка відмовилася від відправлення – такі випадки нам відомі. Просимо користуватися сервісами «безпечної покупки» при взаємодії з незнайомцями – як продавцями, так і покупцями. Ми постійно удосконалюємо варіанти убезпечення наших клієнтів та будемо поповнювати перелік порад тут: https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/porady_kliientam. Ми сподіваємося, що автору посту вдасться повернути втрачені кошти та, що подібне не повториться.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Как происходят подмены. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Боты с теперь закрытой темы об ОЛХ набежали сюда и хотят здесь устроить срач. Ну ну....
9 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Як зазначили вище, для отримання посилки потрібен паспорт або інший документ з цього переліку: https://novaposhta.ua/dokumenti_na_otrumannya_ Визначити справжність документів можуть лише компетентні експерти, а не пересічні громадяни чи співробітники компанії.
Катерина, "Нова Пошта"
Нам дуже шкода, що трапилася така ситуація. За словами автора посту, отримувач пред’явив підробні документи. Для отримання посилки потрібен паспорт або інший документ з цього переліку: https://novaposhta.ua/dokumenti_na_otrumannya_ Визначити справжність документів можуть лише компетентні експерти, а не пересічні громадяни чи співробітники компанії. Ще в липні було запропоновано автору посту звернутися до поліції та сказано, що ми готові всіляко сприяти розслідуванню та надати всі матеріали слідству. Відбувається постійне інформування про випадки шахрайства та максимально допомагаємо компетентним органам, щоб убезпечити наших клієнтів. Інформацію про автора посту зловмисники могли отримати від людини, яка відмовилася від відправлення – такі випадки нам відомі. Просимо користуватися сервісами «безпечної покупки» при взаємодії з незнайомцями – як продавцями, так і покупцями. Ми постійно удосконалюємо варіанти убезпечення наших клієнтів та будемо поповнювати перелік порад тут: https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/porady_kliientam. Ми сподіваємося, що автору посту вдасться повернути втрачені кошти та, що подібне не повториться.
Катерина, "Нова Пошта"