Активно перевожу своих покупателей на работу через Укрпочту. Т.к Новая все дороже и дороже , а качество работы все хуже и хуже.
1. ДОЛГО ЕДЕТ- раньше посылки между областными центрами ехали 1 день , теперь 2 2. ДОЛГО ОТПРАВЛЯТЬ - в отделении обычно очередь и для клиентов , создающих накладные в приложении есть терминал самообслуживания . Но.... воспользоваться им нельзя , т.к. упаковочные пакеты только у оператора - стой в очереди (((( А раньше пакеты можно было взять заранее. 3. НЕ ОБОСНОВАННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ К УПАКОВКЕ - зачем упаковывать в коробку подушку ? Или ростовку джинс ? Это все уже упаковано прочно в поэлитлен , зачем в коробку и объемный вес 10 кг? 4. ДОРОГО - отправить подушку Укрпочтой стоит 30 грн , Новой -80. А если попадешь на оператора , которому не хочется заморачиваться то даже 107 как то получилось!!! 107грн за послылку с подушкой!!!!!
При этом Укрпочта имеет те же сроки доставки , стоит на много дешевле , дает возможность клиентам создавшим посылки через Интернет не стоять в очереди.
Достоинства:
1. Приятные и отзыачивые операторы в моем ближайшем отделении
Дуже шкода, що Ваші враження від співпраці останнім часом стали гіршими :(
Відповідаємо по кожному із зауважень.
1. Будь ласка, напишіть номери накладних, за якими посилки затримуються, це дасть можливість розібратись по кожному з випадків.
2. Уточніть, будь ласка, в якому відділенні Вам довелось стояти в черзі. Будемо вдячні за уточнення - коли саме це було, скільки приблизно людей було в черзі та який час це зайняло.
Що стосується пакетів - наразі їх можна видати у потрібній кількості заздалегідь лише для корпоративних клієнтів, що мають значний оборот. В іншому разі справді є можливість пакувати вже безпосередньо у відділенні.
3. Наразі посилки вагою від 1 до 30 кг фактичної або об'ємної ваги та довжиною до 60 см справді пакуються в коробки. Ці зміни впроваджені з метою збільшення безпеки при транспортуванні.
Ви можете не купувати коробку у відділенні, це зовсім не обов'язково. Можна використати власну, головне, щоб гофрокартон був міцним та надійно захищав відправлення.
4. Щодо тарифів - ми розуміємо, що вартість послуг дуже важлива при виборі перевізника. На жаль, ми не можемо вплинути на загальне зростання цін, але робимо все, щоб тримати на найвищому рівні якість наших послуг і по максимуму оптимізувати її співвідношення з ціною.
Сподіваємось, що все ж зможемо надалі змінити на краще Вашу думку по компанію.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Новая почта испортилась - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1. ДОЛГО ЕДЕТ- раньше посылки между областными центрами ехали 1 день , теперь 2
2. ДОЛГО ОТПРАВЛЯТЬ - в отделении обычно очередь и для клиентов , создающих накладные в приложении есть терминал самообслуживания . Но.... воспользоваться им нельзя , т.к. упаковочные пакеты только у оператора - стой в очереди (((( А раньше пакеты можно было взять заранее.
3. НЕ ОБОСНОВАННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ К УПАКОВКЕ - зачем упаковывать в коробку подушку ? Или ростовку джинс ? Это все уже упаковано прочно в поэлитлен , зачем в коробку и объемный вес 10 кг?
4. ДОРОГО - отправить подушку Укрпочтой стоит 30 грн , Новой -80. А если попадешь на оператора , которому не хочется заморачиваться то даже 107 как то получилось!!! 107грн за послылку с подушкой!!!!!
При этом Укрпочта имеет те же сроки доставки , стоит на много дешевле , дает возможность клиентам создавшим посылки через Интернет не стоять в очереди.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже шкода, що Ваші враження від співпраці останнім часом стали гіршими :(
Відповідаємо по кожному із зауважень.
1. Будь ласка, напишіть номери накладних, за якими посилки затримуються, це дасть можливість розібратись по кожному з випадків.
2. Уточніть, будь ласка, в якому відділенні Вам довелось стояти в черзі. Будемо вдячні за уточнення - коли саме це було, скільки приблизно людей було в черзі та який час це зайняло.
Що стосується пакетів - наразі їх можна видати у потрібній кількості заздалегідь лише для корпоративних клієнтів, що мають значний оборот. В іншому разі справді є можливість пакувати вже безпосередньо у відділенні.
3. Наразі посилки вагою від 1 до 30 кг фактичної або об'ємної ваги та довжиною до 60 см справді пакуються в коробки. Ці зміни впроваджені з метою збільшення безпеки при транспортуванні.
Ви можете не купувати коробку у відділенні, це зовсім не обов'язково. Можна використати власну, головне, щоб гофрокартон був міцним та надійно захищав відправлення.
4. Щодо тарифів - ми розуміємо, що вартість послуг дуже важлива при виборі перевізника. На жаль, ми не можемо вплинути на загальне зростання цін, але робимо все, щоб тримати на найвищому рівні якість наших послуг і по максимуму оптимізувати її співвідношення з ціною.
Сподіваємось, що все ж зможемо надалі змінити на краще Вашу думку по компанію.
Світлана, "Нова Пошта"