Alla Отзыв написан 18 ноября, 2019 год212 просмотров
Обслуживание УЖАСНОЕ. ЗА МОЙ СЧЕТ ЗАКАЗАЛ продавец пересылку флюгер 785 грамм, ваши деятели упаковали в 15 кг коробку и пришлось заплатить за воздух - 124грн??? Еще и в отделении 19 города Кривой Рог нахамили!!! Я спросила где здесь 15кг??? 7 согласны
Напишіть нам, будь ласка, номер накладної, за якою транспортувався вантаж, та його габарити за крайніми точками без пакування. Також підкажіть, хто з операторів некоректно спілкувався? Що саме Вам сказали?
заказ ТТН 59998086608480, а хамила девочка крайняя слева, если стоять спиной к входной двери. Я ПОПРОСИЛА УТОЧНИТЬ ВЕС, ПОТОМУ, ЧТО ПРИ ОТСЛЕЖИВАНИИ 15кг было еще перевзвешено и увеличен вес! А девочка ответила, что на заборе тоже что-то написано!!!
ТТН59998086608480, ШИРИНА -20см, длина-55см, вес 785гр. Девушка сидела на крайнем столе от входа слева, я спросила что при отслеживании на сайте написали перевес больше 15кг, откуда? Она ответила, что на заборе тоже кое-что написано...
За цими габаритами, що Ви вказали вище, не було змоги розмістити товар у меншу коробку. Саме тому посилку запакували у коробку, яка об'ємною вагою на 15 кг. Це повністю відповідає умовам надання послуг, що розміщені на сайті нашої компанії. Детально ознайомитися зможете тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf
Справді, було проведено перезважування, але на вартість це жодним чином не вплинуло.
Хочемо перепросити щодо поведінки фахівця. Обов'язково передамо інформацію про цей інцидент керівництву відділення, аби надалі подібне не повторилося.
Сподіваємося на розуміння та бажаємо чудового дня!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Завышение веса - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
7 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть нам, будь ласка, номер накладної, за якою транспортувався вантаж, та його габарити за крайніми точками без пакування. Також підкажіть, хто з операторів некоректно спілкувався? Що саме Вам сказали?
Заздалегідь вдячні за інформацію!
Алла, "Нова Пошта"
За цими габаритами, що Ви вказали вище, не було змоги розмістити товар у меншу коробку. Саме тому посилку запакували у коробку, яка об'ємною вагою на 15 кг. Це повністю відповідає умовам надання послуг, що розміщені на сайті нашої компанії. Детально ознайомитися зможете тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf
Справді, було проведено перезважування, але на вартість це жодним чином не вплинуло.
Хочемо перепросити щодо поведінки фахівця. Обов'язково передамо інформацію про цей інцидент керівництву відділення, аби надалі подібне не повторилося.
Сподіваємося на розуміння та бажаємо чудового дня!
Алла, "Нова Пошта"