Елена Отзыв написан 2 ноября, 2019 год181 просмотр
Добрый день.Очень часто заказываю вещи через интернет магазин, адресная доставка курьером Новой почты.Так вот последний раз 28.10. курьер звонил мне раз 6 подряд, меня не было возле телефона, поэтому ответить на звонок не получилось.Через час я ему перезвонила, объяснила ситуацию и сказала, что на следующий день в любое время после обеда, ожидаю свою посылку.На что мне ответили :"хорошо".Прошло 3 дня и мне так никто и не перезвонил, через интернет магазин я увидела, что статус моей посылки"отменён".Я перезваниваю курьеру и спрашиваю, на каком основании мою посылку отправили назад, на что мне ответ: "мы дату доставки не меняем".То есть КУРЬЕР новой почты, сам решает нужна Вам посылка или нет. 3 согласны
Олено, отримали роз'яснення від керівника служби доставки Ізмаїла. Дійсно, кур'єр повідомив неправдиву інформацію, нібито Ви відмовилися від відправлення. Було проведено розслідування та встановлено, що кур'єр не сумлінно виконує свої посадові інструкції. З ним було проведено профілактичну бесіду та винесено попередження. Перепрошуємо за незручності. Оскільки відправник вже отримав вантаж, то рекомендуємо замовити повторно. У разі виникнення питань - пишіть нам на сторінку у Фейсбук: https://www.facebook.com/nova.poshta.official/
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Курьер новой почты - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Розуміємо Ваше обурення, нам дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з неприємними ситуаціями.
Уточнимо інформацію та повернемося з відповіддю.
Світлана, "Нова Пошта"
Світлана, "Нова Пошта"