OiK Отзыв написан 16 октября, 2019 год154 просмотра
Получаю посылки часто и уже не впервые стыкаюсь с безолаберностью. Посылки приходят помятые и не вовремя. Сотрудники отделения не удосуживаются ответить на вопросы. Что бы получить посылку нужно простоять долго, пока сотрудник удосужится подойти. Берут за доставку не малые деньги, но посылка идет дня 4, а потом оказывается, что ее просто сотрудники забыли ее отсканировать. Посылка пришла так, буд-то ее швыряли и играли ею, как минимум в футбол (и это не единожды). А отношение к клиентам так, буд-то ты пришел к ним домой. Очень испортилась Новая Почта. Не стоит этот сервис таких средств и нервов.
20400140198691 - фото прилагаю. Не знаю, что делали с посылкой, но внутри товар раздавлен и соотвественно размазан по коробке (хотя на коробке была соответствующая наклейка). Посылку не проверила, и уже при получении заметила по швам жирные пятна. Вскрыла на почте, на что только развели руками, мол сами виноваты.
20450171010506 - посылка должна была прийти 13.10.19, а пришла 15.10.19. Оказалось, что посылку просто забыли отсканировать. На вопросы мне не ответили, еще и так нагло чуть ли не кинули эту посылку. А при открытии товары для дома (специальная рассада) валялась по всему коробку и были поимяты контейнеры и земля рассыпана по всей коробке. Половину пришлось выкинуть. Коробку явно давили, кидали, не знаю, что делали.
Недавно получала коробку с памперсами, так при получении мне ее не вынесли, а пинали ногами.
Раньше такого небыло, но как поменялись сотрудники там, так стал беспредел.
г. Стрый, Львовская обл, отделением 2
Очень жаль, что цена не отвечает заявленному сервису.
Добрий день! Перепрошуємо за тривале мовчання. Отримали роз'яснення від керівника відділення №2 м. Стрий: за накладною 20450171010506 дата прибуття була вказана на 13.10 (зазначаємо, що доставка в неділю до цього відділення не відбувається), 14.10 відділення працювало за графіком неділі. Тому у зв'язку з вихідними днями посилка прибула за місцем призначення 15.10. Також нам повідомили, що при видачі у Вас претензій щодо зовнішнього вигляду відправлення не було й коробка не була пошкоджена. Працівник відділення виніс посилку в руках та передав Вам особисто в руки. З приводу цієї ситуації надали зворотний зв'язок і профільні спеціалісти, що займаються розслідуванням проблем щодо пошкодження вантажів: в накладній 20450171010506 деталізації товару не вказано (задекларовано "товари для дому", а Ви повідомили, що транспортувалась розсада. Хочемо зазначити, що такий вид вантажу є забороненим для перевезення нашою компанією. Деталі тут: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Terms_of_Service.pdf
Надалі, аби уникнути непорозумінь, радимо здійснювати огляд посилок у відділенні в присутності співробітників компанії.
Посилка 20400140198691 була отримана Вами в серпні поточного року. Як і писали вище, щоб не траплялись такі ситуації, потрібно оглядати вміст відправлення під час отримання. Якщо вантаж пошкоджено/втрачено/виявлена недостача, у відділенні складається відповідний акт.
Що стосується обслуговування у відділенні №2 м. Стрий керівник повідомив, що там співробітники працюють вже досить тривалий час та сумлінно виконують свою роботу, дотримуються інструкцій та стандартів компанії. Ми розуміємо, наскільки важливим є якісне обслуговування, тому прикладаємо максимум зусиль, аби кожен клієнт був задоволений отриманими послугами.
Щиро сподіваємось, що надалі жодних непорозумінь у нашій з Вами співпраці більше не виникатиме.
Дякую за роз,яснення. На іншу відповідь я і не очікувала. В тому відділенні завжди роблять винуватим клієнта, і хтож признається. З приводу останньої посилки. Я дзвонила на гарячу лінію і мені сказали, що можливо машина затрималась (всяке буває), а потім мені передзвонили і сказали, що вибачаються, що то просто на відділенні забули відсканувати мою посилку (в мене є запис дзвінку). Коли я прийшла я запитала, чому затрималась машина, на мене просто подивились і нічого не відповіли, а сказали скільки я маю заплатити за доставку. Виніс мені інший працівник і з таким видом вручив ту посилку, в мене просто небуло слів. Для чого тоді зазначати одну дату прибуття, а по факту виходить інше. Людина розраховує на швидку доставку і платить за це не малі гроші.
Мої посилки останнім часом приходили пошкодженими. Надалі, якщо я буду користуватись сервісом НП я буду уважно розглядати свій вантаж.
А писала я за коробку з памперсами, яку пхали при мені ногами. Я людина не конфліктна, тому промовчала, але надалі я мовчати незбираюсь.
Ще раз дякую, але саме від тих працівників, які працюють на тому відділенні не так уж і давно в мене негативне враження!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Доставка дорогая, а сервиса ноль - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
20450171010506 - посылка должна была прийти 13.10.19, а пришла 15.10.19. Оказалось, что посылку просто забыли отсканировать. На вопросы мне не ответили, еще и так нагло чуть ли не кинули эту посылку. А при открытии товары для дома (специальная рассада) валялась по всему коробку и были поимяты контейнеры и земля рассыпана по всей коробке. Половину пришлось выкинуть. Коробку явно давили, кидали, не знаю, что делали.
Недавно получала коробку с памперсами, так при получении мне ее не вынесли, а пинали ногами.
Раньше такого небыло, но как поменялись сотрудники там, так стал беспредел.
г. Стрый, Львовская обл, отделением 2
Очень жаль, что цена не отвечает заявленному сервису.
Будь ласка, напишіть номери накладних, за якими виникли вищеописані ситуації. Обов'язково розберемось
Дякуємо!
Олександра, "Нова Пошта"
Надалі, аби уникнути непорозумінь, радимо здійснювати огляд посилок у відділенні в присутності співробітників компанії.
Посилка 20400140198691 була отримана Вами в серпні поточного року. Як і писали вище, щоб не траплялись такі ситуації, потрібно оглядати вміст відправлення під час отримання. Якщо вантаж пошкоджено/втрачено/виявлена недостача, у відділенні складається відповідний акт.
Що стосується обслуговування у відділенні №2 м. Стрий керівник повідомив, що там співробітники працюють вже досить тривалий час та сумлінно виконують свою роботу, дотримуються інструкцій та стандартів компанії. Ми розуміємо, наскільки важливим є якісне обслуговування, тому прикладаємо максимум зусиль, аби кожен клієнт був задоволений отриманими послугами.
Щиро сподіваємось, що надалі жодних непорозумінь у нашій з Вами співпраці більше не виникатиме.
Будуть питання - пишіть.
Олександра, "Нова Пошта"
Мої посилки останнім часом приходили пошкодженими. Надалі, якщо я буду користуватись сервісом НП я буду уважно розглядати свій вантаж.
А писала я за коробку з памперсами, яку пхали при мені ногами. Я людина не конфліктна, тому промовчала, але надалі я мовчати незбираюсь.
Ще раз дякую, але саме від тих працівників, які працюють на тому відділенні не так уж і давно в мене негативне враження!
Дякуємо за відповідь. За накладною 20400140198691 спробуємо уточнити всі деталі й напишемо Вам щойно будуть новини.
Що стосується ситуації за накладною 20450171010506, подамо запит колегам з відділення №2 м. Стрий.
Олександра, "Нова Пошта"