Андрій Табачук Отзыв написан 24 сентября, 2019 год197 просмотров
В кожному відділі свої правила, як і в кожного працівника-сьодні по такому алгоритмі працюють, завтра по-іншому. На зауваження реагують зверхньо і по-хамськи, працюють ледацюги-один працівник на касі пробує працювати попутно вивчаючи, що таке ПК, а інші шастають без діла. Плюс до того всього нав"язування непотрібного платного сервісу, короч-за таке треба судити керівництво, а працівників на Схід траншеї рити і попутно вчити елементарний етикет!
Иди засуди, умник. По какой статье судить собрался, а? Представляю лица работников, когда к ним такое мурло приходит и что то качает и рассказывает как кому работать. Чому сам траншеи не роешь, а тут на сайте сидишь?
Ось таке бидло, як ти вже в пріорітеті всіх клієнтів і поділив на перед на тупих і биків (судячи з твого попереднього коменту). Зауваження працівників на критику нуль, поваги -нуль, у вас відповідальності до клієнта по відношенню більше обов"язків, якщо ти не знав! Нахаль не можу наочно зустрітись і надати пару уроків "етикету" такому соціопату, як ти! Як вас там таких тримають, що всіх клієнтів за ніщо мають?! Кадровий підбір НП нижче плінтуса, може там і зеків-рецидивістів набирають, бо щось по Папаньці (нік якийсь педоф...ський) на це і схоже!!!(((
По твоим постам можно прям диагнозы ставить, сначала угрозы засудить, когда вопрос "по какой статье?"-ты слился, читаешь сообщения жопой, я писал про плохую часть клиентов, я не говорил что ВСЕ клиенты быдло, но ты к сожалению относишься к ним. Еще и переносит свои собственные педофильские проекции на меня. Воистину, стоит сходить к врачу проверится
Уточніть, будь ласка, про яке саме відділення йде мова, аби ми розібралися в ситуації. Також будемо вдячні, якщо більш детально опишете всі зауваження з прикладами.
Да вже звонив на гарячу лінію двічі - за потрачений час та нерви і кошти на проїзд в сухому залишку просто " Вибачте". Що розпинатись лишній раз, якщо результат буде той самий?! Щоб був толк, вам потрібно реального конкурента, тоді може зашивелитесь для покращення сервісу.
Шкода, що у Вас склалося таке враження, адже ми завжди відкриті до конструктивного діалогу. Тож якщо зміните думку та напишете номер, місто відділення та більш детально опишете ситуації, обов'язково розберемося.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
"Проффесіонанізм" чистої води! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Уточніть, будь ласка, про яке саме відділення йде мова, аби ми розібралися в ситуації. Також будемо вдячні, якщо більш детально опишете всі зауваження з прикладами.
Наталія, "Нова Пошта"
Наталія, "Нова Пошта"