Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Мукачево, вул. Окружна (ран. 50 років Жовтня), 16-А Відправила посилку з відділення 1 м.Мукачево до 20 відділення місто Дніпро.На коробці були наліпки що там є скло але це не допомогло. Пошкоджено все що було в посилці.Дуже обурена роботою пошти . Дурять на вазі.Відправляла іншого разу вага посилки була 100 грамм заплатила за упаковку та доставку 95 гривен.Це при тому що посилка була упакована
Добрий день. У разі пошкодження відправлення Ви завжди можете оформити претензію щодо компенсації. Також, зверніть увагу, якщо відправка в село/смт - мінімальний тариф для посилок до 2 кг - 95 грн. Відправка між містами посилок до 2 кг - 70 грн.
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Мукачево, вул. Окружна (ран. 50 років Жовтня), 16-А Добрий день. Сьогодні 02.06.2022 року о 08:25 я прийшла у відділення №9 Нової пошти в м. Мукачево для отримання посилки. Дане поштове відділення відповідно до смс повідомлення та офіційної вашої сторінки працює з 08:00 години для видачі відправлення. Переді мною стояв один клієнт якого обслуговував працівник даного відділення Воронцов Дмитро Артурович, а коли підійшла черга до мене працівник... Читать отзыв Добрий день. Сьогодні 02.06.2022 року о 08:25 я прийшла у відділення №9 Нової пошти в м. Мукачево для отримання посилки. Дане поштове відділення відповідно до смс повідомлення та офіційної вашої сторінки працює з 08:00 години для видачі відправлення. Переді мною стояв один клієнт якого обслуговував працівник даного відділення Воронцов Дмитро Артурович, а коли підійшла черга до мене працівник – відділення №9 Нової пошти в м. Мукачево Воронцов Дмитро Артурович без жодного слова, оголошення чи пояснення не звертаючи на мене увагу пішов виконувати іншу роботу, розвантажувати розкладувати товар по полицям. Почекавши декілька хвилин я звернулась до працівника Воронцова Дмитра Артуровича щоб він мене обслужив, на що він відповів «поки товар не розвантажить і не розкладе по полицям мене обслуговувати не буде так як він не отримає премії до зарплати». Я повідомила йому, завдяки тому що я є Вашим клієнтом він і отримує заробітну плату і премії, і попросила його видати мені посилку так як я поспішаю на роботу і окрім того у відділені крім мене клієнтів не має і вся процедура займе одну дві хвилини часу. На що я знову отримала від вашого працівника Воронцова Дмитра Артуровича відповідь в грубій і зневажливій формі – поки він не закінчить свої справи обслуговувати мене не буде. Вийшовши з відділення я вимушена покликати мені на допомогу свого чоловіка який чекав на вулиці у вирішені даної ситуації, щоб все таки улагодити цю ситуацію і отримати свою посилку. Мій чоловік звернувся до вашого працівника Воронцова Д.А., щоб видав нам посилку що це не займе багато часу так як у відділені ми знаходимося тільки одні, на що Воронцов Д.А. почав кричати що він нікого обслуговувати не буде і намагався силою виставити нас з відділення Нової пошти за двері, повідомляючи, що відділення закрите на технологічну перерву. На попередження що ми будемо на нього скаржитись на його зневажливі, грубі і хамські дії до клієнтів він відповів що йому все одно. Так як я запізнювалась на роботу і мені відмовлено в обслуговувані, свою посилку за № 20450544131053 я так і не отримала. Не розумію куди подівся Кодекс корпоративної етики про який написано на сайті «Нової пошти»: де «…Клієнт. Ми працюємо, щоб зробити життя мільйонів людей кращим, доставляючи радість, піклування, любов, мрії… Ми завжди ретельно і пунктуально виконуємо дані клієнтам обіцянки. Ми реагуємо на будь-яку їхню потребу – для нас природньо допомагати. Усмішка – ознака нашого ставлення до клієнта; Персонал. Люди в «НОВА ПОШТА» надійні, високопрофесійні, небайдужі, спрямовані вперед. Повага, чесність та відкритість – основа спілкування в компанії, а помилка – це пошук шляху до успіху. Керівник будь-якого рівня відкритий до рядового співробітника. Дисципліна і виконання зобов’язань – частина нашої культури: точно в строк, без виключень…» Це все пусті слова, коли у цей складний для України час знаходиться місце хамству, зневазі і непрофесіоналізму працівників Нової пошти до клієнтів компанії. Я прошу керівництво компанії звернути уваги на недопустимі дії зі сторони вашого працівника Воронцова Дмитра Артуровича.
Наталіє, отримали відповідь по ситуації. У відділенні № 9 м. Мукачево фактично працює один співробітник. На момент Вашого звернення відділення було на технічній перерві, а саме здійснювалося вивантаження транспортувального авто. При Вашому зверненні було повідомлено, що за декілька хвилин, одразу після закінчення розвантаження, відділення відновить свою роботу на видачу відправлень. Позаяк на вивантаження авто виділено обмежений час та у відділенні знаходиться лише один співробітник, одночасне обслуговування клієнтів при цьому неможливе. Все це було Вам повідомлено, на що отримана негативна реакція. Одночасно з тим, ми б не хотіли, щоб у Вас залишилися погані враження про нашу роботу. Тому, у якості вибачення, хочемо запропонувати Вам промокод, що дає можливість безкоштовно відправити або отримати посилку вагою до 30 кг з відділення до відділення або з відділення до адреси. Промокод можна використати до 31.08.2022 р., більш детально про нього прочитати можна тут: https://novaposhta.ua/promo_ Чи буде Вам зручно, якщо відправимо промокод в смс на Ваш номер телефону? Показать 1 ответ
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пошкоджена посилка
У разі пошкодження відправлення Ви завжди можете оформити претензію щодо компенсації. Також, зверніть увагу, якщо відправка в село/смт - мінімальний тариф для посилок до 2 кг - 95 грн. Відправка між містами посилок до 2 кг - 70 грн.
Відмова працівника Нової пошти в обслуговуванні клієнта
У відділенні № 9 м. Мукачево фактично працює один співробітник. На момент Вашого звернення відділення було на технічній перерві, а саме здійснювалося вивантаження транспортувального авто. При Вашому зверненні було повідомлено, що за декілька хвилин, одразу після закінчення розвантаження, відділення відновить свою роботу на видачу відправлень. Позаяк на вивантаження авто виділено обмежений час та у відділенні знаходиться лише один співробітник, одночасне обслуговування клієнтів при цьому неможливе. Все це було Вам повідомлено, на що отримана негативна реакція.
Одночасно з тим, ми б не хотіли, щоб у Вас залишилися погані враження про нашу роботу. Тому, у якості вибачення, хочемо запропонувати Вам промокод, що дає можливість безкоштовно відправити або отримати посилку вагою до 30 кг з відділення до відділення або з відділення до адреси. Промокод можна використати до 31.08.2022 р., більш детально про нього прочитати можна тут: https://novaposhta.ua/promo_
Чи буде Вам зручно, якщо відправимо промокод в смс на Ваш номер телефону? Показать 1 ответ